Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.

IndexRegistrerenInloggen

Deel | 

Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Sanne

Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 25, 2010 6:46 pm

'Torcan hou je rustig.' Sherapine keek kort op naar de draak toen ze Sue haar gedrag opmerkte. Torcan legde zijn kop op zijn poten en sloot een van beide vel blauwe ogen. Het open oog was op Sherapine gericht. 'De naam is Sherapine.' zei ze rustig. Ze keek Try aan, nog argwanend, nog vriendelijk, eerder een soort van nieuwsgierig. 'Achternaam heb ik nooit gehad...'
Terug naar boven Go down
feniks vlame

Aantal berichten : 4585
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 25, 2010 6:52 pm

oke, mijn achternaam ga je denk ik wel herkennen zegt try wat somber, ik ben try skywalker. zegt hij zacht en je merkte tot hij het niet prettig vond.
sue was achter try gaan liggen welis war behoud zaam, ze voelde wat try voelde en nu neiride ze zachtjes tegen hem
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 25, 2010 7:38 pm

'Tja, mensen kunnen nou eenmaal niks aan hun naam of achternaam doen. Ze worden er bij de geboorte aan vastgebonden. Wat nou als je je vaders daden goed probeert te maken? Zich tegen hem keert?' Sherapine keek naar Try. 'Sorry, ik liet me gaan. Natuurlijk kan je dat niet.'
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 25, 2010 7:44 pm

try knikte maar schrok van wat ze zei, nee dat doe ik niet meer zegt hij en ging zitten en keek sherapina aan, waar woon jij, vraagt hij dan
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 25, 2010 7:47 pm

'Waar denkje?' Sherapine haalde het haar voor haar oren weg waarbij 2 puntige elven oren zichtbaar waren geworden. Door haar lessen van de elfen had ze een beetje hun gelaatstrekken overgenomen. Net zo als een oude rijder de zelfde metamorfose was ondergaan. (duid op het boel wat er met Eragon gebeurde)
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 25, 2010 7:56 pm

ow dat verklaart veel zegt try en keek naar serhapina's oren. en hij aait sue rustig, het voelde vertrouwt oom met sherapina om te gaan en hij keek haar aan
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 25, 2010 8:00 pm

Sherapine keek naar Try. Op een of andere manier voelde hij vertrouwd. Maar ze wist niet hoe. #Er is iets he Fien?# Sherapine schudde haar hoofd. #Er is niks Torcan. Laat het rusten.#
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 25, 2010 8:09 pm

try wilde wat zeggen als hij een stem in zijn geest hoord, naar huis toe nu...
sorry i..ik moet gaan zegt try en hij komt snel recht en klimt op sue en je hoorde wat paniek in zijn stem
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 25, 2010 8:13 pm

Sherapine kwam ook overeind. 'Zie ik je weer?' Ze keek hem afwachtend aan. Het voelde goed om met hem te praten. Vertrouwder dan met de oudste van de elven of met haar adoptieouders. Torcan kwam half overeind.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 25, 2010 8:16 pm

licht er aan als ik je anders in gevaar breng niet, zegt try en keek sherapina aan en dan stijgt sue snel op en vliegt met een hoog tempo weg
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 25, 2010 8:20 pm

Sherapine keek Try na. Torcan maakte een grommel achtig geluid en duwde Sherapine toen in haar rug. 'Hee' Sherapine draaide zich om naar Torcan en keek hem aan. 'Waar was dat goed voor?' #Dat kan ik beter aan jou vragen.# Zei hij rustig. 'Het was niks Torcan. Ik voel me op de een of andere manier vertrouwder bij hem dan bij de elven...'
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 25, 2010 8:23 pm

try dacht na over sherapina en sue vloog door
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 25, 2010 8:25 pm

Torcan gromde luider. 'Rustig jonge. Het was echt niets.' Ze keek richting haar dorp. 'Laten wij ook maar terug gaan...' Torcan knikte kalm en ging liggen zodat Sherapine het zadel om kon doen en opstijgen. Deze deed dat en Torcan steeg op toen ze goed zat.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 25, 2010 8:35 pm

ga remember me kijken doei

sue lande even later bij het kasteel en try stapte af
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 25, 2010 8:37 pm

OKe, kijkze <3
------------
Sherapine liet Torcan op het grote grasveld voor haar huisje landen en steeg af. Ze ontdeed hem van zijn zadel.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 25, 2010 11:09 pm

try ging dan naar binnen en liep met lood in de schoenen naar de troonzaal.
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 25, 2010 11:25 pm

Sherapine liep in gedachten verzonken haar huisje in. Waarom moest die jongen ineens weg? Had zijn vader hem geroepen? En waarom zou hij haar in gevaar brengen? Zolang Galbatorix haar niet kende, niet van haar bestaan afwist was er toch niks aan de hand?
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 25, 2010 11:35 pm

galbatorix keek op toen try en sue binnen kwamen, ah eindelijk daar ben je zoon, ik had jou toch iets gezegt weetje nog wat het was, vraagt hij
ja dat weeet ik vader, ik mag niet naar buiten alleen zegt try zacht
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 25, 2010 11:37 pm

Sherapine klom via een lader in haar huis naar boven, tot aan de top van de boom waarin haar huis was gemaakt. Ze ging in een van de takken zitten en keek naar de sterrenhemel en zuchtte diep. 'Wat ben je voor me?' Sherapine dacht aan Try. Torcan keek met grote bezorgde ogen naar Sherapine.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 25, 2010 11:44 pm

waarom wil jij dan niet luisteren, vraagt galbatorix
omdat ik graag alleen wil zijn eens alleen buiten ik wordt gek hier binnen en ik wil die stomme ra'zac niet steeds bij me hebben, vloog try uit, en niet veel later vloog hij tegen de muur aan en kon niet bewegen

sue brult woedent maar toen eldar binnen kwam ging ze bang achteruit en keek wanhopig naar try
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 25, 2010 11:46 pm

Sherapine schoot overeind. 'Torcan dit voelt niet goed...' Torcan keek naar zijn rijdster. #Wat stel je voor Fien?# Sherapine twijfelde even. 'We gaan er een kijkje nemen.' zei ze kalm waarna ze uit de boom op Torcan zijn rug sprong. 'Kom op. Alleen een kijkje.'
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 25, 2010 11:57 pm

galbatorix liet try weer tegen een andere muur aan knallen, en dan maakt hij bliksen in zijn handen en loopt tot bij hem, dit doet misschien even pijn fluistert hij en hij legt dan zijn hand op try's rug en hij schreeuwt het uit van de pijn.

sue brult woedent en ook pijnlijk en komt naar voren maar eldar verspert haar de weg en haalt uit met zijn staart naar haar en gromt
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   ma jul 26, 2010 4:24 pm

Torcan landde uiteindelijk op een veilige afstand van het kasteel vandaan. #Weet je het zeker Fien?# Vroeg hij voor de zoveelste keer. Sherapine haar blik stond strak. 'Heel zeker. Dus probeer me niet over te praten, dat lukt je toch niet.' Ze pakte haar boog nadat haar koker goed over haar rug hing. 'Wacht hier tot ik je roep. Zolang ik je niet roep, blijf dan uit het zicht.' Torcan knikte kalm. #Doe voorzichtig kleintje# Sherapine knikte en liep toen richting het kasteel, wel op haar hoede.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   ma jul 26, 2010 5:22 pm

try lag zwaar hijgent op de grond toen de ra'zac binnen kwamen, breng hem na zijn kamer zegt galbatorix

sue keek wanhopig toe toen eldaar haar ook richting try's kamer dreef
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   ma jul 26, 2010 5:30 pm

Sherapine liep nu vlak bij het kasteel. Ze leunde tegen een muur, keer rond of er iemand of iets was en klom er daarna behendig overheen.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   Vandaag om 10:22 pm

Terug naar boven Go down

Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: