Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.

IndexRegistrerenInloggen

Deel | 

Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   vr jul 16, 2010 12:32 am

ooh ik ga je zo missen he wanneer ben je weer terug:p
Terug naar boven Go down
Sanne

Aantal berichten : 1285
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   vr jul 16, 2010 10:36 am

ben er over 4 weekjes weer en nu toch nog heel even.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   vr jul 16, 2010 10:38 am

oke

try schrok vroeg in de morgen waker en zag tot sue ook sliep en hij glimlacht en staat op en gaat zich wassen
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   vr jul 16, 2010 10:40 am

Sherapine lag nog tegen Torcan aan te slapen. Deze had zijn kop zachtjes op haar schoot gelegd en keek naar haar met een groot blauwe oog.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   vr jul 16, 2010 10:44 am

try dacht na over het meisje hij wilde meer weten
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   vr jul 16, 2010 10:45 am

Toen Torcan het tijd vond worden duwde hij Sherapine zachtjes tegen haar schouder. Deze werd wakker en keek naar de draak. 'Goeie morgen.' zei ze zacht waarna ze overeind kwam en zich ging opvrissen.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   vr jul 16, 2010 10:54 am

try bacht na...

steff denkt ook na
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   vr jul 16, 2010 10:57 am

Eenmaal klaar liep Sherapine naar buiten. Dit keer wel naar het huis van de oudste en klopte hier aan. Een elf deed open en glimlachtte begroetend naar Sherapine. 'Kan ik kort met u praten?' vroeg Sherapine rustig. 'Maar natuurlijk. Kom binnen.' De elf ging haar voor naar een knusse woonkamer.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   vr jul 16, 2010 11:10 am

may de weerkat die kan misschien helpen denkt try en hij maakt sue wakker
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   vr jul 16, 2010 11:12 am

:p
------
Sherapine ging zitten in een van de stoelen terwijl de elf plaatsnam tegenover haar. 'Vertel het eens. Wat zit je dwars.' Zei hij rustig. Sherapine keek naar de elf. 'Jullie hebben me altijd verteld dat Galbatorix en ik de enige waren die een draak hebben.' 'Dat klopt.' 'Nee dat klopt dus niet.' Sherapine keek naar de elf. 'Er is er nog een, een jongen van ongeveer mijn leeftijd.' protesteerde ze.
Terug naar boven Go down
feniks v
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 18, 2010 4:55 pm

try en sue zochten de weerkat en vonden haar en begroete haar en gingen bij haar zitten en ze wachte tot ze klaar was met zich schoon te likken
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 18, 2010 5:07 pm

'Sherapine, het is beter als je je er niet te druk overmaakt maar je richt op dingen die echt belangrijk zijn: Het verslaan van Galbatorix. Dat gaat zo niet. Je moet vergeten wat je net hebt gezien.' Sherapine snoof. 'Oke oke, ik zal me op het trainen richtinge. Maar ik vraag u een ding. Lieg niet meer tegen me. De leugens die ik nu denk dat dat de waarheid is zal ik altijd bewaren, maar niet meer oke?' De elf knikt. 'Ik zal niks meer voor houden.' zei hij rustig. Sherapine stond op en boog ligt. 'Ik zie u later wel. Ik ga trainen in het bos.' Sherapine verliet het huis.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 18, 2010 5:14 pm

nou jonge rijder wat wil je weten over die ander, vraagt de weerkat en kijkt try aan met haar vel groenen ogen, nou ik wil weten waarom mijn vader niks daar over heeft vertelt, begint try en sue knikte in stemment
nou dat licht voor de hand ze is een vijand en hij kan haar zien als een bedreiging of zelf nog nooit gezien hebben zegt ze
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 18, 2010 5:17 pm

#Torcan, het is tijd om naar het trainveld te gaan vlak buiten de stad.# Sherapine had een veld gevonden zodat ze in alle rust kon trainen en niet continu in de gaten gehouden zou worden. Trocan lande voor Sherapine en ging liggen zodat ze op zijn rug kon klimmen. Dit deed ze waarna Torcan weer overeind kwam en weg vloog.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 18, 2010 5:22 pm

weetje ook haar naam, vraagt trydan
ja maar die gaat jou niks aan, grinnikt de weerkat, maar geloof me je hebt niks te vrezen voor haar zie nog van jou volgt ze er achteraan
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 18, 2010 5:29 pm

Een kwartiertje later landde Torcan bij het veldje. Zelf ging hij in de schaduw liggen nadat Sherpaine was afgestegen en het zadel van zijn rug had gehaald en weg gelegd. Ze pakte haar pijl en boog en begon te trainen. Je merkte aan haar gedrag dat ze zich ergens aan ergerde.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 18, 2010 5:33 pm

sue rook torcan verderop en ze gromde zacht
try voelde haar gespannenheid en keek de weerkat en bedankte haar, hij kon beter gaan nu
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 18, 2010 5:35 pm

Torcan lag rustig te slapen terwijl Sherapine druk aan het trainen was. Ze schoot haar frustratie met elke pijl die ze vuurde weg.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 18, 2010 5:39 pm

try dacht na terwijl sue op steeg
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 18, 2010 8:33 pm

Sherapine haalde heel diep adem. Dan schreeuwt ze al haar frustratie eruit. Torcan deed een oog open en keek verbaast naar haar. 'Ik begrijp gewoon niet dat ze tegen me gelogen hebben Torcan.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 18, 2010 8:47 pm

try hoorde het en keek achterom, drai om sue...ik wil met haar praten zegt hij, sue tw*jfelt maar voelt tot hij het echt wilt en ze draait om en 5 min later landen ze daan sue heel behoudzaam
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   ma jul 19, 2010 7:32 am

Sherapine keek op toen ze geluiden hoorde. 'Fijn, hebben we hen ook weer.' mompelde ze zachtjes. Ze liet haar boog die ze gespannen had en gericht zakken en keek toen naar Try. Wat wil je?!

sorry gister viel internet weg omdat we te laag kwamen te liggen.
we gaan vandaag proberen in DL te komen...
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 25, 2010 6:31 pm

je merkte aan sue tot ze het liefste weg ging maar ze bleef bij try ze was bescherment over hem.
ik wil alleen maar praten, mag dat soms niet, vraagt hij en je zag hem na denken, hij mog nergens wat
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 25, 2010 6:36 pm

'Tuurlijk mag je praten. Ik snoer je de mond heus niet hoor. Zolang het niet het zelfde gaat lopen als de eerste keer dat we met elkaar in contact kwamen vind ik alles best.' Ze ontspande de boog maar bleef hem wel vast houden. De pijlpunt wat op de grond gericht. Torcan keek nieuwsgierig naar Sue.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   zo jul 25, 2010 6:41 pm

try wist niet waar hij wilde beginnen, hoe heet je, begint hij dan.
sue voelde zich niet echt prettig dus ze stoote met haar snuit try's arm aan en die aaide haar troostent,
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   Vandaag om 11:43 pm

Terug naar boven Go down

Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: