Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.

IndexRegistrerenInloggen

Deel | 

Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Maaike
Admin

Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   wo jul 14, 2010 9:55 pm

Doe dan # want over " lees je snel heen Sad

“So, people, let’s try and calm down a bit. Things are bad enough without inventing stuff as well. For instance, this new idea that You-Know-Who can kill with a single glance from his eyes. That’s a basilisk, listeners. One simple test: Check whether the thing that's glaring at you has got legs. If it has, it’s safe to look into its eyes, although if it really is You-Know-Who, that’s still likely to be the last thing you ever do.”

- Fred Weasley.
Terug naar boven Go down
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Sanne

Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   wo jul 14, 2010 9:57 pm

maar die dingen kan ik nooit vinden op mijn toetsenbord XD
Terug naar boven Go down
Maaike
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   wo jul 14, 2010 10:03 pm

xD Shift 3. Bij mij en bij windows ook.

“So, people, let’s try and calm down a bit. Things are bad enough without inventing stuff as well. For instance, this new idea that You-Know-Who can kill with a single glance from his eyes. That’s a basilisk, listeners. One simple test: Check whether the thing that's glaring at you has got legs. If it has, it’s safe to look into its eyes, although if it really is You-Know-Who, that’s still likely to be the last thing you ever do.”

- Fred Weasley.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

Aantal berichten : 4585
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   wo jul 14, 2010 10:03 pm

haha zo slim ben ik ook nog hoor zegt emilio en aait sue die niet op haar gemak is door torcan en ze houd hem scherp in het oog.
ze zeiden tot er niet meer draken en rijders waren, zegt hij en keek haar aan
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   wo jul 14, 2010 10:06 pm

'Vraag het dan niet als je dat al wist slimbo.' Sherapine keek naar Sue. 'Blijkbaar dus wel. Onze draken zijn het levende bewijs.' zei ze kalmer. Torcan keek metz zijn grote blauwe ogen naar naar Sue. Hij liet de blik niet los.

ffkies iets doen hoor, zo terug <3
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   wo jul 14, 2010 10:17 pm

emilio keek sherapina vel aan maar keek toen naar torcan en sue daar had ze gelijk in
sue zag hem kijken en ze begon meteen dreigent te grommen
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   wo jul 14, 2010 10:20 pm

Sherapine voelde dat Torcan ertegen in wilde gaan maar hielt hem tegen door rustig tegen hem te praten via de gedachten. Torcan kwam weer omlaag en keek nu rustig naar het 2tal voor zich. Sherapine keek naar Emilio. 'Tja, het is je eigen schuld hoor. Je kan zo een antwoord verwachten.' zei ze kalm.
Terug naar boven Go down
Maaike
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   wo jul 14, 2010 10:21 pm

Ok nu verveel ik me wel. Sad!

- Fred Weasley.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   wo jul 14, 2010 10:24 pm

heel grappig zegt emilio en steeg op haar rug en aaide haar gerustellend, ik ben gewoon nieuwschierig mag dat soms nergens meer sist hij dan meer tegen zichzelf
sue was nog niet op haar gemak en bleef grommen
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   wo jul 14, 2010 10:29 pm

ga sifra wakker maken en dwingen te rpgen Razz
-----------------------------------------------
Sherapine grijnsde. 'Dat brengt je in gevaar knul. Ik zou maar oppassen.' Ze liet Torcan opstijgen en deze vloog daarna richting de elven. #Wie was die jongen?# 'Al sla je me dood Torcan, ik heb echt geen idee.'
Terug naar boven Go down
Maaike
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   wo jul 14, 2010 10:30 pm

Hoe?

- Fred Weasley.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   wo jul 14, 2010 10:33 pm

sue keek ze na en stopte met grommen en steeg op en ging richting het paleis, ik blijf uit de buurt van mannetjes draken ik moet ze niet echt niet, begint ze dan.
rustig schoonheid ik laat dat nooit meer geburen wat eldar deed dat heb i je belooft ik bescherm je zegt hij en knuffelt haar, maar geen woord tegen vader over dat meisje nog niet ik wil meer weten zegt hij

ik ga met mijn hond even uit weet niet of ik dan nog on kom want ga waarschijnlijk om 11 uur law en orde kijen:p anders daar na nog wel
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   wo jul 14, 2010 10:37 pm

Dan lig ik waarschijnlijk al in bed Razz Moet morgen nog werken he
------------------------------------
Sherapine sprong van Torcan zijn rug af, op ongeveer 3 meter voordat hij geland was. Ze lande op beide voeten en keek naar de draak. 'Ik moet het gewoon weten Torcan. Of je het nou goed keurt of niet.' zei ze. Torcan keek haar met grote ogen aan. #Sherapine je gaat niet naar de oudste. Je weet dat nog hij, nog je ouders, nog ik dat goed keuren.# 'Wat nou ouders Torcan? Ze zijn elven, ik ben een mens. Het zijn mijn ouders niet. Maar mijn pleegouders.' zei ze zacht.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   do jul 15, 2010 7:37 am

sue lande op het balkon van try's kamer, try stapte af en deed de deuren open en sue ging naar binnen en ging ergens liggen en try ging bij haar zitten, waarom heeft vader gelogen over andere rijders, en dieze lijkt me niet slecht zegt hij eerlijk
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   do jul 15, 2010 8:46 pm

'Torcan ik wil het gewoon weten. Waarom zijn hij en ik de enige overgebleven drakenrijders. En waarom heeft niemand mij hier ooit wat over verteld. Trouwens waarom heb je in vredesnaam mij gekozen als je rijder?' Sherapine keek Torcan verbaast aan. 'Ik voelde dat je sterk zou worden. Je trok me aan.'
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   do jul 15, 2010 11:08 pm

try ging tegen sue aan zitten,dat meisje was vrij ik hoop tot wij het ooit zijn al zeg mijn vader tot het voor onze best wil is, zegt try tegenen sue
sue zuchte diep, dat vraag ik me ook vaak af
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   do jul 15, 2010 11:48 pm

'Hmm...' Sherapine keek naar de draak. 'Ga jij maar rusten. Ik ga met de oudste praten. Of je het nou wil of niet.' Sherapine draaide zich om en liep weg. Torcan keek haar na. #Koppig mensen kind# zei hij nog maar toch met iets van een plezier in zijn stem.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   do jul 15, 2010 11:56 pm

try duizelde langzaam in toen hij nag aan dat neisje moest denken, sue bleef beschermend bij hem als zij bescherm engel ze heild veel vannn hem
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   vr jul 16, 2010 12:00 am

Sherapine liep naar de hut maar zag dat het daar al donker was. Ze zou de volgende dag wel terug komen om het te vragen. Ze draaide zich om en liep richting haar huis.

kon je btw inloggen op gsm met mijn gegevens?
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   vr jul 16, 2010 12:07 am

try sliep en droomde.
sue waakte

ooh nog niet geprobeert sorry was me beetje ontgaan
anders probeer ik het nu zo wel en stuur je dor of het lukt
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   vr jul 16, 2010 12:09 am

Sherapine kroop tegen Torcan aan. Deze sloeg zijn veugel om haar heen terwijl hij zachtjes gromde. Sherpine sloot haar ogen en viel al snel in slaap.

graag, want ik ga zo slapen, en kom morgen al niet meer online namelijk Wink
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   vr jul 16, 2010 12:15 am

gelukt
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   vr jul 16, 2010 12:16 am

mooi Very Happy
jij houd mijn gsm account bij dan? Very Happy
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   vr jul 16, 2010 12:19 am

ja en mog ik toevl eens weg moeten laat ik het anniek weten
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   vr jul 16, 2010 12:19 am

Dankje <3
ik post op beide nog 2 reacties en dan hoop ik weg te zijn Razz
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   Vandaag om 10:20 pm

Terug naar boven Go down

Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: