Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.

IndexRegistrerenInloggen

Deel | 

Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Sanne

Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   vr jul 30, 2010 8:36 pm

'Dan moet je dat maar doen he. Ik sterf liever dan dat jij mijn draak in de macht krijgt. Mijn ouders hadden gelijk, je bent verschrikkelijk.' Sherapine keek naar de draak, er was duidelijk angst in haar ogen te zien maar ze hielt zich groot voor zover dat ging. #Sherapine ik merk dat het niet goed is, wat gebeurt er.# hoorde ze ineens in haar hoofd. #Torcan blijf uit de buurt.# 'Je moet wel weten galbatorix, zodra ik sterf neem ik mijn draak mee het graf in. Je hebt dan niks aan ons beide.'
Terug naar boven Go down
feniks vlame

Aantal berichten : 4585
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   za jul 31, 2010 12:32 am

galbatorix lacht kil,kom kom meisje zegt hij dan, denk je nou werkelijk tot ik je dood wil hebben ik zie aan vallen niet doden, dus ik vraag het nog een keer roep je draak ander komt hij van zelf als jij dadelijk pijn hebt, zegt galbatorix en in zijn stem hoordeje tot hij het meende maar ook de charmant heid

try had ee naar voor gevoel maar zat nog steeds boven met sue
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   do aug 05, 2010 3:16 pm

'Ik sterf nog liever dan jou aan iets te helpen wat je alleen maar krachtiger maakt.' zei Sherapine koppig. Ze was moeilijk van haar standpunt af te halen, dat was altijd al zo geweest. 'En trouwens, wie zegt dat mijn draak niet dood is. Misschien is die draak die jouwe heeft geroken wel van iemand anders, of dood.' zei ze kalm.
Torcan was iets dichterbij gekomen, maar bleef nog altijd op veilige afstand. Hij had angst bij Sherapine gemerkt, maar luisterde nog altijd naar wat wat ze hem opdroeg.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   do aug 05, 2010 4:34 pm

zelf weten, sist galbatorix koppig en eldar habt dreigent net naast sherapina en wilt dan doel treffent bijten maar dan springt try er voor die lijkbleek was van pijn en woede, GENOEG, schreeuwt hij dan vel
sue stond achter hun en brulde woedent ook
galbatori keek dodelijk na try
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   do aug 05, 2010 4:37 pm

Sherapine keek kort verbaast maar deed daarna alsof ze Try niet kende. Ze trok haar wenkbrauw op. Torcan had ondertussen de geur van Sue erbij opgevangen, naast die van Eldar. Hij wilde helpen, maar wachtte op Sherapine haar teken.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   do aug 05, 2010 4:48 pm

try, try, try heb je nog niks geleert zoon sist hij dreigent en loopt wat naar voren richting hem maar sue komt er tussen en habt dreigent na hem en dan duwt eldar haar omver en ze grommen en brullen woest naar elkaar,
maak je weg, zegt try in de geest van sherapina, en dan als galbarorix weer een stap dichter bij zet haalt hij uit met zijn zwaard na hem en galbatorix ontweek het, het is niet beleeft tussen een gesprek in te komen
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   do aug 05, 2010 4:52 pm

Sherapine knikte dankbaar naar Try. Ze rende de hal uit, haar boog geladen voor het geval er Raz'ac achter haar aan zouden komen. #Torcan, maak dat je bij de ingang van het kasteel komt. We moeten vluchten!# Torcan brulde woedend en schoot de lucht in waarna hij naar de ingang van het kasteel vloog.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   do aug 05, 2010 5:00 pm

try zei niks en bleef aan vallen hij voelde zich verbonden met haar hij moest haar beschermen en galbatorix bleef ontwijken en gooide hem met magie tegen de grond en lijt hem leiden en hij schreeuwde en sue brulde toen eldar haar beet, en galbatorix keek naar shirapina hoe die zou reageren bij het horen van try
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   do aug 05, 2010 5:03 pm

Sherapine keek om toen ze iemand hoorde schreeuwen. Er was bezorgdheid in haar ogen af te lezen, maar ze rende door naar buiten. Torcan was ondertussen op het binnenhof geland, maar niet vrij meer. Hij was gevangen door de magie van een Shade. Sherapine vloekte.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   do aug 05, 2010 5:07 pm

try werdt door een paar worden van galbatorix op zijn plek gehouden net als sue en dan beent galbatorix met eldar naar buiten toe en ze zagen sherapina torac en de shade op de binnen plaats, nu mag je kiezen of je gaat netjes met mij praten of je verliest je draak
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   do aug 05, 2010 5:10 pm

'Waarom zou ik uberhaupt naar jou willen luisteren? Je hebt mij niks te bieden, ik verlies er alleen wat mee.' Sherapine keek naar Glabatorix. #Fien, pas op met wat je zegt...# Torcan keek behoedzaam.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   do aug 05, 2010 5:13 pm

spot niet met mij meisje sist galbatorix en hij laat torac pijn leiden...
try kon niks

moet gaan doei
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   do aug 05, 2010 5:14 pm

Sherapine keek naar Torcan. 'Hou er mee op!' Riep ze bang. Ze keek naar Galbatorix. 'Wat wil je van me?'

doeeg <3
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   do aug 05, 2010 5:46 pm

galbatorix glimlacht sluw, ik wil de waarheid horen over 2 dingen, ik wil je echte geboorte datum weten en heb jij mijn zoon gezien in het bos gistere, vraagt hij en geen leugens anders voelt hij meer pijn verzekert hij sherapina en hij laat torac nog een pijn scheutje voelen voor hij stopt
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   do aug 05, 2010 11:18 pm

'Ik heb je mijn geboortedatum gegeven. En, even uit nieuwsgierigheid een vraagje, wat maakt het uit of ik je zoon in het bos heb getroffen gister? Wat maakt het jou zo ie zo uit wie ik in het bos tref? Voor de 2de keer: ik ben je dochter niet dus laat me gewoon met rust!' Sherapine keek naar Torcan. #Sorry...# Torcan sloot kort zijn ogen en keek toen met beide naar Sherapine. #Ik begrijp wat je probeert, maar je moet het hem zo toch echt vertellen als het zo door gaat.#
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   do aug 05, 2010 11:22 pm

fout antwoord zegt galbatorix bot weg en laat torac weer de pijn voelen maar erger.
ik heb je gewaarschuwt om niet te liegen ik heb nu eenmaal snel door als iemand liegt sist hij en eldar gromt die nu dichter bij sherapina stond en hij liet zijn tanden zien
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   do aug 05, 2010 11:24 pm

'OKe oke!' Sherapine keek naar Eldar en deed een stap naar achter. 'Ik ben geboren bij de 4de maan in het jaar 1992' Ze keek kwaad naar Galbatorix. 'Maar het gaat je niets aan wie ik tref! En al had ik je zoon getroffen? Wat had het uitgemaakt?' Torcan brulde kwaad naar Galbatorix. Hij verbeet de pijn.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   do aug 05, 2010 11:31 pm

als ik het niet dacht, grijnst galbatorix en hij liet de pijn bij torcan op houden. weetje ik herkende mijn vrouw meteen in jou kwa uiterlijk een beetje maar je ogen gaven de doorslag ze hebben presies haar vonkeling er in weetje, want mijn zoon is ook geboren bij de 4de maan in het jaar 1992 want ik was al zo verbaast tot hij zich straf op de hals haalt voor iemand die hij pas kent maar nu verklaart het alles jullie hebben een bloed band, dus nu op jou vraag het antwoord, het doet er wel degelijk toe tot je hem gister hebt ontmoet, want door jou wilde hij niet luistern naar me en dat doet hij al jaren prima...
eldar bleef waakzaam en heild torcan in het oog
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   do aug 05, 2010 11:34 pm

Torcan kwam een stuk overeind, voorzover dat ging. #Wil dat zeggen dat die gek je vader is?# Sherapine grijsnde om de woordkeuze van haar draak. 'Ja Torcan, dat wil waarschijnlijk zeggen dat die gek mijn vader is.' Ze keek met een serieus gezicht naar Galbatorix. 'Zolang je maar niet denkt dat je nu ineens mij kan commanderen. Jaren heb ik het zelf gered, ik ben niet van plan naar je te gaan luisteren.'
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   do aug 05, 2010 11:41 pm

passen jullie maar op je woord keuzen zegt galbatorix scherp en eldar gromt nog te nadrukking.
en je zult wel leren luisteren geloof me, tenzij je een stenen hart hebt zegt hij
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   do aug 05, 2010 11:44 pm

'Geloof me. Ik zie er anders uit dan dat ik in elkaar zit. Vader.' Sherapine keek Galbatorix strak en kil aan. Torcan gromde naar de Shade die hem nog altijd gevaarlijk had.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   do aug 05, 2010 11:48 pm

we zullen zien zegt galbatorix en hij zegt verschijn in de oude taal en dan staat try ineens naast hem en hij pakte hem bij zijn haren en draaide een hand op zijn rug en duwde tegen zijn rug aan waar de wond zat en hij kreunde pijnlijk en schreeuwde niet hij wilde niet toe geven bij sherapina in de buurt
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   do aug 05, 2010 11:50 pm

Sherapine keek naar Galbatorix. 'Geloof je nou echt dat ik ineens, omdat ik weet dat hij mijn broer is, iets om hem geef?' Sherapine keek Try kort met een blik van spijt en medelijden aan en keek toen weer naar Try. 'Kom opzeg. Ze draaide zich om en liep naar het het krachtveld waaronder Torcan vast zat.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   do aug 05, 2010 11:54 pm

niet na denken zorg tot jij en je draak weg komen, zegde try in zijn geest tegen sherapina en hij kreunde lichtjes, brisiger en hij zorgt er voor met zijn vrije hand tot galbatorix geraakt werd en tot die los liet en dan stuurt het de zelfde naar de shade af om die af te leiden en hij negeerde zijn pijn
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   do aug 05, 2010 11:56 pm

Torcan wachtte het zwakke punt af en brak toen door het krachtveld heen. Sherapine wachtte geen moment ze klom op de rug van de draak. 'Try, pak mijn hand.' Zei ze terwijl ze die uitstak. 'En zeg je draak ons te volgen.' Ze wist dat Sue te zwak zou zijn om Torcan nu bij te kunnen houden. Ze zei alles via de geest.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   Vandaag om 10:24 pm

Terug naar boven Go down

Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: