Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.

IndexRegistrerenInloggen

Deel | 

Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   ma jul 26, 2010 5:34 pm

try werdt in zijn kamer op zijn bed neer gelecht op zijn buik en niet veel later kwam sue naar binnen en ging met haar hoofd troostent bij hem liggen
Terug naar boven Go down
Sanne

Aantal berichten : 1285
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   ma jul 26, 2010 5:36 pm

Sherapine sloop naar de muur van het kasteel en zocht hier een weg naar boven. Uiteindelijk vond ze wat klimop en klom daarmee omhoog naar een van de balkonnetjes.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   ma jul 26, 2010 5:39 pm

try lag zo stil mogelijk op bed zijn rug deed ongelovelijk veel pijn.
sue bleef troostent bij hem liggen wetent tot ze nu alleen troostent met hem kon spreken
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   ma jul 26, 2010 5:42 pm

Sherapine was over het balkon geklommen, door de kamer heen gelopen en liep nu behoedzaam maar wel nieuwsgierig rond.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   ma jul 26, 2010 9:00 pm

try keek sue aan, gaat het met jou vraagt hij als hij een wond op haar hals ziet, en komt wat reg maar zijn rug, en hij kon de schreeuw niet onderdrukken.
blijf maar liggen ik heb niks, zegt sue snel
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   ma jul 26, 2010 9:36 pm

Sherapine hoorde geluid. Iemand had in haar bijzijn geschreeuwd. Oplettend rende ze op het geluid af maar blijkbaar niet oplettend genoeg want voordat ze het wist stonden en voor en achter haar 2 raz'ac. 'Oké, dat ging niet zo goed...' zei ze langzaam. Ze legde haar boog weg en deed haar handen omhoog. De raz'ac namen haar mee naar de troonzaal.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   ma jul 26, 2010 9:41 pm

try voelde een aanwezig heid en keek na de deur maar durfde niet op te staan meer omdat zijn rug nog te pijn deed
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   ma jul 26, 2010 9:45 pm

Sherapine werd ruw de troonzaal in geduwd. 'Ja ja ik snap het al ik moet daar heen. Iets minder ruw mag wel hoor, jullie doen me pijn.' Sherapine trok zich los en liep richting de troon van Galbatorix.

ik zou het fijn vinden als jij galbi doet (A)
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   ma jul 26, 2010 9:54 pm

goede dag jongedame, zegt galbatorix dan tegen sherapina, wat zoek jij hier in mijn kasteel...?
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   ma jul 26, 2010 9:57 pm

'Ik eehm.. keek wat rond.' Sherapine trok een scheinheilig gezicht. Het was maar goed dat ze handschoentjes droeg en daardoor het rijders teken niet zichtbaar was. Een van de Raz'ac gooi haar boog en pijlenkoker voor Sherapine neer. 'Ja, die zijn van mij...' zei ze.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   ma jul 26, 2010 10:17 pm

alleen rond kijken geloof ik helaas niet, en zo te zien leef je bij de elven, zegt galbatorix als hij de pijlen koker en boog ziet dan staat hij op en loopt dichter bij en bekijkt haar goed ze had trekjes van zijn vrouw weg,wie zij jou ouders meisje vraagt hij dan en zijn blik was om kippenvel van te krijgen op het moment
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   ma jul 26, 2010 10:30 pm

Sherapine deed een stap naar achter maar de Raz'ac duwde haar terug. 'Emerelle en Farodin van de elfen.' zei ze langzaam. Het waren haar ouders, haar adoptie ouders. Haar echte ouders kende ze niet eens. 'Ik... Ik was gewoon nieuwsgierig. Ze vertelde me altijd dat ik niet hier in de buurt mocht komen, ik wilde weten waarom niet.' zei ze een stuk kalmer ineens. Maar de blik. De blik van die man voor haar bezorgde haar kippenvel.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   ma jul 26, 2010 10:34 pm

misschien hadden ze er ookwel gelijk in ik heb het niet zo op ellven die in mijn kasteel rond zwerven, maar voor jou maak ik een uitzondering en hij gebaart tot de ra'zac kunnen vertrekken en hij gebaart sherapina voor te gaan na de deur die blijkbaar na een waankamer leid achter de troonzaal
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   ma jul 26, 2010 10:37 pm

De raz'ac vertroken toen Galbatorix dat van hem vroeg. Sherapine wachtte tot ze weg waren, ze had hen gevolg met haar ogen, pakte haar boog weer op en liep toen richting de deur achter de troon. #Blijf waakzaam Torcan. Het word link# Haar gezicht vertrok geen spier toen ze contact zocht met haar draak.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   ma jul 26, 2010 10:42 pm

in de kamer stonden gewoon een bank tafel boeken kast en die dingen wat een normaal iemand ook had alleen de draak in de kamer was iets wat niet iedereen had en eldar keek op naar sherapina en zijn rode ogen glinstrde vel.
ik wil eens tot je hier na kijkt meisje, en me zegt wat je ziet, zegt galbatorix en hij stond bij een groot schilderij von hem en een vrouw die nogal veel weg had van sherapina alleen de ogen waren echt anderster
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   ma jul 26, 2010 10:46 pm

Sherapine had kort naar de draak gekeken. Angst had die enkele secondes in haar ogen geblonken. Toen Sherapine opkeek naar de vrouw op het portret zette ze haar emotieloze masker op. 'Wie is die vrouw?' vroeg ze nieuwsgierig. Sherapine had al snel de gelijkenissen tussen de vrouw en haar opgemerkt. Aan haar oren was natuurlijk geen gelijkenis op te merken en ook niet aan haar ogen.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   ma jul 26, 2010 10:49 pm

zei was mijn vrouw, zegt galbatorix zachtjes en stond naast sherapina en keek haar even aan en liep na de tafel en ging er aan zitten, weetje ik vind tot je veel van haar weg hebt...vind je ook niet, vraagt hij en kijkt nieuwschierig naar sherapina
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   ma jul 26, 2010 10:50 pm

'Ik kan het moeilijk ontkennen denk ik.' zei Sherapine rustig. Ze keek naar Galbatorix en toen kort naar Eldar. Ze mocht de draak niet zo, Galbatorix was al griezelig, hij was 10 keer zo erg.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   ma jul 26, 2010 10:55 pm

als het niet onbeleeft is mag ik dan vragen op welke dag maand en jaar je geboren bent vraagt galbatorix rustig en neemt een stuk fruit en gebaart tot zei ook wat mag pakken,
eldar staat op en komt nieuwschierig dichter bij
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   ma jul 26, 2010 10:57 pm

Sherapine keek Galbatorix verbaast aan. 'Tuurlijk.' Zei ze rustig. '8ste van de eerste maand.' Ze had het er goed overgehad met haar adoptie ouders. Mocht iemand ooit om haar geboorte datum vragen, zeg dan nooit je echte maar deze. Die woorden galmden door haar hoofd.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   ma jul 26, 2010 11:01 pm

oke bedankt, zegt galbatoricx en dan keek hij naar eldar
eldar keek naar het balkon dat open was en hij sneufde hoor baar en gromde toen.
galbatorix grinnikt dan en kijkt sherapina aan, roep je draak rijdster sist hij
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   ma jul 26, 2010 11:02 pm

'Pardon?' Sherapine keek Galbatorix verbaast aan. 'Ik heb geen draak. Die daar is de eerste die ik zie en ik vind ze maar eng.' Hoe ze het zei kwam het echt over. Dat was een voordeel: Sherapine was goed in liegen.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   ma jul 26, 2010 11:07 pm

je klinkt heel overtuigent maar ik neem meestal het zekere voor het on zekeren zegt galbatorix en neemt sherpinas pls vast en hij had een dolk vast en maakte daarmee de handschoen open en hij zag het teken,roep je draak, sist hij dreigent
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   do jul 29, 2010 11:29 am

'Waarom zou ik in vredes naam naar je luisteren? Je bent mijn vader niet!' riep Sherapine vel. Er was afkeur en haat in haar ogen af te lezen. Torcan bleef op veilige afstand van het kasteel. Hij wachtte op enig teken van Sherapine.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   do jul 29, 2010 10:49 pm

omdat je me niet kwaad wilt hebben meisje dus roep je draak maar, anders laat ik mijn draak jou aan vallen, sist hij dreigent en hij meede het want de draak eldar draaide zich al gromment naar sherapina toe
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))   

Terug naar boven Go down

Drakenrijder orpg (wie het eerste komt wie het eerste maalt ;))
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: