Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.

IndexRegistrerenInloggen

Deel | 

de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   do dec 02, 2010 10:58 am

try rilde helemaal maar zijn ogen schoten vuur en hij keek dan op na de vader en pakte een vaas en gooide die naar hem
Terug naar boven Go down
Anniek

Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   do dec 02, 2010 8:02 pm

De vader ontweek de vaas. "Breng hem naar de cel, we zullen andere maatregelen moeten bedenken" zei hij cool, hij begreep dat verleiding niet de juiste manier was en verdween weer.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   vr dec 03, 2010 8:45 am

try wilde de vader te lijf gaan, maar werd dan door 2 andere vast gegrepen en brachten hem terug naar de cellen
Terug naar boven Go down
Anniek

BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   vr dec 03, 2010 11:34 pm

Julia keek hem na en dacht. Ze wilde hem zo snel mogelijk helpen. Maar hoe kreeg ze hem weg?
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   vr dec 03, 2010 11:37 pm

try zat in de cel en dacht na wat moest hij nu
Terug naar boven Go down
Anniek

BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   vr dec 03, 2010 11:46 pm

De avond viel weer in en iedereen lag op bed. Julia sloop opnieuw naar het cellencomplex.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   za dec 04, 2010 4:51 pm

try lag stil in een hoekje te slapen met weer al zijn zintuigen op scherp
Terug naar boven Go down
Anniek

BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   za dec 04, 2010 5:06 pm

Julia ging in het cellenblok weer verder met haar ontsnappingsplan.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   za dec 04, 2010 5:25 pm

try sliep tot hij iets geluid hoorde en hij keek sufjes op maa zag niet goed in het donker
Terug naar boven Go down
Anniek

BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   za dec 04, 2010 5:28 pm

Julia tikte wat tegen muren en taste naar de vloeren.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   za dec 04, 2010 5:40 pm

try hoorde getik en stond langzaam op en kwam recht en liep wat moeizaam naar de tralies en wachte daar af terwijl hij keek of hij iets kon zien in het donker
Terug naar boven Go down
Anniek

BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   za dec 04, 2010 6:03 pm

Julia taste de wanden af op zoek naar een broose plek.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   za dec 04, 2010 6:37 pm

try hoorde geritsel, zou het julia zijn vroeg hij zich aaf, dus hij maakte een hoestent geluidje en wachte af wat hij zou horen
Terug naar boven Go down
Anniek

BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   zo dec 05, 2010 1:29 am

Julia draaide zich om toen ze de hoest hoorde. "Try?" fluisterde ze.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   zo dec 05, 2010 9:00 am

als ik niet dacht tot jij het was, antwoorde try zachtjes toen julia zijn naam zei en hij keek haar schattend aan, je moet slapen je hebt gistere nacht al geprobeert. en hij wilde niet tot haar vader wat zou merken
Terug naar boven Go down
Anniek

BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   zo dec 05, 2010 1:40 pm

"Als jij geen scene had getrapt had ik gister al een ontsnappingsroute kunnen ontdekken." fluisterde Julia en ze keek hem aan. "Maak je geen zorgen over mij, ik heb een veel fijner leven gehad dan jou en ik kan best wat slaap missen.."
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   zo dec 05, 2010 1:54 pm

begin je weer, je weet net in wat voorn sitaties ik allenmaal heb gezeten en als je die wist gaf je me gelijk waarom ik een scene maak steeds"snauwt try vel terug"en keek haar niet meer aan."en fijn tot je me daar aan helpt herinneren"sist hij
Terug naar boven Go down
Anniek

BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   zo dec 05, 2010 2:28 pm

"Ik verwijte jou niet, ik verwijte mezelf. Het is niet eerlijk dat ik het zo goed gehad heb dus daarom ben ik al maanden bezig met een plan om iedereen hier weg te krijgen" zei ze ki
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   zo dec 05, 2010 2:39 pm

try keek julia nu weer aan, ow.sorry van net."zegt hij dan en dacht na wat wilde hij graag vrij zijn...
Terug naar boven Go down
Anniek

BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   zo dec 05, 2010 2:59 pm

"Ik kan alleen geen zwakke plekken ontdekken in het complex..." momolde Julia/
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   zo dec 05, 2010 3:08 pm

dat is omdat je vader alles op tijd bij werkt, anders was ik al vaker uit gebroken zegt try
Terug naar boven Go down
Anniek

BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   zo dec 05, 2010 3:14 pm

"Ik weet het" zuchte Winter. "Maar hij kan moeilijk alles overzien.. ooit zal hij een fout maken"
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   zo dec 05, 2010 3:16 pm

dat zal bij bij zijn geloof me, hij kan niet waakzaam genoeg blijven met mij, zegt hij tegen julia
Terug naar boven Go down
Anniek

BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   zo dec 05, 2010 3:26 pm

"Dan moeten we zelf een zwakke plek creƫren" zei Julia toen.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   zo dec 05, 2010 3:40 pm

dat kan ook en hoe wil je dat gaan doen, vraagt try aan julia
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   Vandaag om 8:10 pm

Terug naar boven Go down

de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 17Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: