Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.

IndexRegistrerenInloggen

Deel | 

Sanne zoekt een slachtoffer :P

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Ruuz

Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10

BerichtOnderwerp: Re: Sanne zoekt een slachtoffer :P   vr okt 29, 2010 5:01 pm

Daimon was blij toen er een meisje aan kwam. Dat betekende dat ze niet ver waren van de bewoonde wereld. Hij zag dat de hond bij haar hoorde en ze verontschuldigde zich. 'Het geeft niet.' zei hij kort en het was duidelijk dat ze niet van deze wereld kwamen. Daimon met zijn handschoenen die tot aan zijn elleboog kwamen, een zwart shirt zonder mouwen met een kraag, een mantel en vele wapens in zijn riem. Ook de ijzer-achtige tatoeage op zijn wang zei veel.
Terug naar boven Go down
Sanne

Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Re: Sanne zoekt een slachtoffer :P   vr okt 29, 2010 5:19 pm

Violet keek nog even naar de jongens. Haar blik had al de hele tijd niet echt vrolijk gestaan maar eerder iets van angst uit gestraald. Als je naar hen keek en dan naar haar? Er was iets met die 2 voor haar wat ze niet kon plaatsen. 'Ik...ik denk dat ik maar weer ga. Ik wil jullie niet ophouden.' Ze draaide zich om en liep, zo snel dat het niet echt zou opvallen, terug naar het pad waar haar boodschappen stonden.

'En die is weg...' zei Raven langzaam. 'Je hebt haar afgeschrikt Daimon.' Hij grinnikte en gaf hem een kleine plagerige duw tegen zijn arm. 'Kom, het word donker, we moeten een slaap plek vinden...' Hij keek naar de lucht. De zon was bezig onder te gaan en de maan begon langzaam op te komen. Normaal was hij juist in de duisternis actief en niet in de velle zon. Maar ze moesten zich aanpassen.
Terug naar boven Go down
Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Sanne zoekt een slachtoffer :P   za okt 30, 2010 4:41 pm

Daimon keek haar na, verbaasd knipperend met zijn ogen. Hij keek weer naar Raven en rolde met zijn ogen. 'Ha ha, Raven.' zei hij en gaf hem een duwtje terug. Hij keek in de richting waar het meisje heen was gegaan. 'Misschien kunnen we haar achter na lopen. Dan komen we vast wel ergens terecht.' En dat kon ook wel kloppen. Het meisje was hier vast bekend, want Daimon dacht niet dat ze zomaar willekeurig een kant op zou lopen.
Terug naar boven Go down
Sanne

Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Re: Sanne zoekt een slachtoffer :P   ma nov 01, 2010 8:40 pm

Raven knikte. Ook hij keek het meisje na. 'Maar we moeten oppassen. Je zag net hoe bang ze uiteindelijk toch voor ons bleek te zijn. Zolang ik niet weet waar ik ben of wat de regels zijn leef ik toch liever in de schaduwen en buiten het gevaar...' zei hij langzaam. Hij wist van zijn eigen dorp hoe bang ze daar waren geweest voor het onbekende. Hij wist wel is waar niet of dat overal zo was. Maar als dat zo was en ze wisten hen te vinden en vangen wilde hij niet weten wat hen zou overkomen.
Terug naar boven Go down
Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Sanne zoekt een slachtoffer :P   ma nov 01, 2010 9:01 pm

Daimon keek Raven even aan. 'Maar toch... we kunnen hier niet lang blijven. Hades zal toch achter ons aan komen, dus we zullen ook door dorpen heen moeten. Misschien kunnen we ons aanpassen aan het menselijk leven zodat we heel wat minder opvallen.' zei hij tegen hem. Hij trok de capuchon van zijn hoofd en was nu wel gewend aan het zonlicht.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Sanne zoekt een slachtoffer :P   Vandaag om 11:44 pm

Terug naar boven Go down

Sanne zoekt een slachtoffer :P
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: