Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.

IndexRegistrerenInloggen

Deel | 

Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Ruuz

Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   vr okt 29, 2010 4:45 pm

Luthien deed niks toen ze los sprong en bleef zijn koele uitdrukking behouden. 'Ik ben niet zwak. Dat ben jij, degene die een weerloze vampier doodt.' zei hij en voelde toen dat het meisje achter hem stond. Hij bleef even staan, luisterend naar wat ze zei. Hij dacht er even over na. Als hij haar niet doodde, dan zouden de bendeleden kwaad op hem worden. Als hij dat wel deed, zou hij zich schuldig voelen, dus was er nog maar een ding wat hij kon doen. Hij keek naar Dylan. 'Sorry, Dylan. Zoek maar een nieuwe vampierenjager...'
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

Aantal berichten : 355
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 27

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   vr okt 29, 2010 4:50 pm

Dylan kwam overeind. "Oh! Ja als je weg gaat Luthien. Gaan we achter je aan en je weet dat je nooit kan winnen met vijf tegen één." sprak die met een grimnas. "Maar goed als je wilt gaan ga? Ik raporteer dit en je schatje gaat als eerste aan" zei Dylan en toen vertrok hij.

Ella had alles gehoort. Wacht dit kan niet. "Luthien. Doe het niet?" zei ze tegen hem.
"Het zal je dood worden" Op een vreemde manier voelde ze iets voor deze jager. Ze moest deze gevoel zien te ontkomen.
Terug naar boven Go down
Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   vr okt 29, 2010 4:54 pm

'Idioot...' mompelde Luthien zacht en draaide zich om. Hij keek naar Ella. 'Nee, echt niet. Ik zou nog liever ten onder gaan aan een vampier dan aan hun.' Hij keek haar aan met zijn zwarte ogen, en voelde iets voor haar. Hij wist niet precies wat het was, maar hij wou het niet opgeven. Nog nooit had hij zoiets gevoeld bij mensen, en al helemaal niet bij vampieren.
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   vr okt 29, 2010 4:59 pm

"Waarom? Luthien je hebt geen idee wat ze allemaal kunnen doen om iemand pijn te lijden ook al zou je een vampier zijn" zei ze. Ze wou ontvluchten, maar iets hield haar tegen. "Ik zou het liefst dood willen gaan. Dan dat jij vermoord zou worden door hun of een vampier"'sprak ze. Langzaam streek ze met haar hand door zijn haren. Wat gebeurde er met haar? Ze kreeg weer gevoelens voor iemand.
Terug naar boven Go down
Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   za okt 30, 2010 4:51 pm

Luthien keek haar even aan, en deed iets wat hij nog nooit had gedaan; hij bewoog zijn hand zodat die nu onder haar kin was, en hij keek haar recht aan. Nu was het Luthien's beurt voor verleiden. 'En waarom zou je dat willen? Ik heb veel van jou soort gedood... dus je zou liever sterven voor een vampierenmoordenaar, dan dat hij zelf sterft?' Hij had ergens ook wel een punt, maar hij voelde zelf hetzelfde voor Ella, maar dan andersom.
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   za okt 30, 2010 5:02 pm

Ella voelde hoe Luthien zijn hand onder haar kin deed en kon niet anders dan hem aan kijken. Hij had een punt eigenlijk, ze zuchtte even. " Dat klopt, je hebt veel van mijn soort gedood. Nou eigenlijk ik geloof van wel, want je kon mij vernoorden gisteravond en ook vandaag? Waarom heb je dat niet gedaan" sprak ze. Ze deed plotseling een stap achteruit zodat de hand van Luthien haar kin los gelaten werd. Ze moest weg, ze moest dit ontvluchten. Hoe kan een vampier gevoelens hebben voor een jager? Dat is toch van het zotte.
Terug naar boven Go down
Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   za okt 30, 2010 5:08 pm

Luthien liet zijn hand zakken toen ze een stap achteruit deed. Hij zuchte, en haalde een pistool uit de binnenzak van zijn jas. 'Ik kon je doden... ik heb er twee keer de kans voor gehad...' mompelde hij terwijl hij het pistool in zijn hand ronddraaide. Hij hield op met het ronddraaien en greep het goed vast. 'Maar ik deed het niet omdat ik nog een beetje medeleven heb. Bovendien trek je me aan...' gaf hij toe.
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   za okt 30, 2010 5:22 pm

Ella zag zijn pistool en bleef gewoon kalm en emotieloos naar kijken. Het zou haar niet echt deren als ze nu vermoord zou worden. Ze wou net was gaan zeggen toen ze hoorde wat Luthien zei. "Waarom heb je medeleiden met me? Hoezo trek ik je aan. Ik ben een vampier ik trek bijna alle mannen aan" zei ze. Ze begon zich terug getrokken te gedragen. Ze bleef hem aankijken met de zelfde blik 'emotieloos'. Maar van binne voelde ze allerlei verschillende emoties. Die voornamelijk uit angst bestond.
Terug naar boven Go down
Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   za okt 30, 2010 6:39 pm

'Je trekt me anders aan.' zei Luthien en keek haar aan. 'Het komt niet door wat je doet, het komt door... wie je bent.' Hij loog niet, want Ella was heel anders dan anderen. Luthien wist niet op welke manier ze precies anders was, maar het was zo'n gevoel die hij niet kon beschrijven. Een gevoel die hij nooit voor vampieren had gehad. Bij andere vampieren voelde hij alleen woede, doordat een vampier zijn broer had gedood, maar in haar buurt voelde hij zich... kalm.
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   za okt 30, 2010 6:48 pm

off: ben er weer xD

Ella geloofde er eigenlijk niet veel van. "Wat bedoel je" vroeg ze aan hem. Ze snapte hem niet. Het komt door wie ik ben? Wat bedoelt hij daarmee?, ze zuchtte. Ze keek hem wel aan ze zag de blik in zijn ogen. De blik die haar vriendje en ook haar man had.
Kon ze deze jager wel vertrouwen. Voelde hij echt iets voor haar of was alles gewoon nep om haar gewoon in zijn val te lokken.
Terug naar boven Go down
Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   zo okt 31, 2010 9:40 pm

'Daar zul je snel genoeg achter komen...' zei Luthien een beetje mysterieus en stopte zijn pistool weg. Hij deed zijn hoed weer op zijn hoofd. 'Wees op je hoede... ik wil je liever niet dood aantreffen...' Hij was misschien een beetje dom dat hij dit tegen een vampier zei, die zo veel sterker waren dan mensen, maar toch konden ze gedood worden. Eerlijk gezegt was Luthien een beetje bang dat ze omsingelt zouden worden door vijf vampierenjagers. Hij had nog nooit in zo'n situatie gezeten maar wedde dat hij vijf jagers niet aan kon.
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   ma nov 01, 2010 4:37 pm

Ella trok een wenkbrauw op toen ze Luthien hoorde, ze snapte er niks van. Eigenlijk maakte haar dat nu niet veel uit eigenlijk. "Ik ben altijd op mijn hoede?" sprak ze met haar heldere en melodieuse stem. Ze was niet dom helemaal niet. "Jij moet ook op je hoede blijven Luthien, zorg dat je jezelf niet in de nesten werkt?" zei ze. Ze keek hem aan.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   Vandaag om 11:44 pm

Terug naar boven Go down

Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: