Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.

IndexRegistrerenInloggen

Deel | 

Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Darcy Duvessa

Aantal berichten : 355
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 27

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   vr okt 29, 2010 11:19 am

Ella voelde een schot en meteen ging ze achteruit. Ze vield op de grond, ze voelde het bloeden, ze was nog wel bij bewust zijn. Ze kon haast niet opstaan, ze wou haar zwaard gaan pakken en op hem af gaan maar wist dat het weinig nut had. Ze kon niet vluchten. Ze keek de man aan. "Nou waar wacht je op, je hebt me. Ik kan geen kant op" zei ze tegen hem op een beetje dramatische, maar nog steeds helder en hmelodieuse toon. Heel langzaam stond ze op, ze kon zich opstaan doordat ze zich aan de muur vast hield. Ze ging opeens met haar hand in haar buik en begon erin te rommelen. Het deed zeer en dat was aan haar gezicht te merken, maar na een tijdje had ze de kogel en gooide die eruit. Haar hand zat onder het bloed helemaal tot aan haar pols eigenlijk. Heel onopgemerkt pakte ze met haar andere hand het zwaard die verstopt zat onder de mantel.
Terug naar boven Go down
Ruuz

Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   vr okt 29, 2010 11:30 am

Luthien had zijn pistool nog steeds op haar gericht en keek haar kil met een beetje melancholie aan. Hij wou de trekker weer overhalen en er een eind aan maken, maar zijn hand bewoog niet. Zijn vinger bleef trillend op de trekker hangen en hij kon zijn vinger de trekker niet over laten halen. Hij sloot zijn ogen even en zuchte diep. 'Ik kan het niet.' mompelde hij zacht, meer tegen zichzelf dan tegen haar en deed zijn pistool weg. Hij draaide zijn rug naar haar toe.
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   vr okt 29, 2010 11:44 am

Ella was op voorbereid als hij zou gaan schieten dan zou ze gaan springen heel hoog zodat de kogel haar niet weer zou raken, maar integendeel. De man kon het niet en Ella was een beetje verbaasd, maar vond het ook amusant. Ze hield haar hand van haar zwaard weg en hoorde hem nog zacht praten en zag hem omdraaien. Nu had ze zin om even leuk gewoon te spelen. "O waarom kan je het dan niet?" vroeg ze en was al snel vlak achter hem en ging even weer met haar hand door zijn haren. "is het omdat ik anders ben dan alle andere meisjes vampiers?" zei ze fluisterend in zijn haar en grinnikte even, haar haar gegrinnik klonk zacht en spanklend. "Nu je me niet kan doden? Zou ik maar iets moeten doen he!" sprak ze weer. Ze ging schuin met haar hoofd en de man zou nu vast deken dat hij ook een vampier word, ze gaf hem nog een tedere zoen en was al weg voordat hij zich nog kom omdraaien en haar vermoorden.
Terug naar boven Go down
Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   vr okt 29, 2010 11:53 am

Luthien gaf geen antwoord op haar vragen en staarde alleen maar naar de grond. Ja, waarom kon hij haar niet vermoorden? Ze was een vampier, en ze moesten gedood worden. Maar om de een of andere reden, wou hij haar niet doden. Hij wist niet of het door haar uiterlijk was of door haar acties, maar één ding wist hij zeker; zij was anders. Hij rilde weer toen hij een zoen kreeg en draaide zich om, maar ze was al weg. Hij knipperde even verward, maar pakte zijn hoed weer op, zette die op en liep weer de donkere straten op.
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   vr okt 29, 2010 11:59 am

Ella had zich verstopt, ze zag hoe de man zijn hoe pakte en weg ging. Ze zuchtte, ze keek naar de wond in haar buik. Dat moest schoongemaakt worden, ze moest dat zelf doen eigenlijk. Heel vlug kwam ze aan bij haar pand en ging naar binnen en toen tolde haar gedachten. Waarom kon ze hem niet doden? Hij was een jager, maar door zijn aanraking op haar voelde het vreemd. Ze liep naar een teiltje en deed er water in. Ze pakte een doek en maakte de wond voorzichtig schoon. Het prikte, maar ze moest maar op bijten. Toen de wond helemaal schoon was bekeek ze zichzelf in de spiegel, maar zag geen weerspiegeling. Ze miste soms dat ze als mens was. Rustig ging ze voorzichtig liggen op de bank, maar haar gedachte bleven bij die man en zijn aanraking op haar.
Ze wist dat ze nu in de ochtend meer moest gaan voeden en dat zou erg gevaarlijk zijn, maar als ze zich niet veel voed dan zou ze zwak worden en dat moest niet.
Terug naar boven Go down
Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   vr okt 29, 2010 12:10 pm

Luthien liep richting zijn huis en schopte toen hij binnen was zijn schoenen uit. Hij trok zijn jas uit en deed zijn hoed af, en hing die aan een kapstop. Hij liep de trap vermoeid op, en ging de badkamer in, waar hij zijn shirt uitgooide en de wonden verzorgde die hij van andere gevechten had. Hij had een snee op zijn schouder die niet zo erg bloedde, een andere snee op zijn bovenarm, en schrammen op zijn handen, ondanks de handschoenen die hij aan had gehad. Tijdens het verbinden zag hij de tandafdrukken in zijn hand en ging er even met zijn vingers overheen.
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   vr okt 29, 2010 12:16 pm

Ella was diep in slaap en kwam in een half droom half nachtmerrie terecht. Het was de droom/nachtmerrie toen ze een vampier werd. Ze schrok opeens wakker en op dat moment dacht ze aan haar ouders. Het was lang geleden dat ze haar ouders had gezien. Ze waren waarscheinlijk nu al lang dood, ze zuchtte. Ze had nooit verteld hoe veel ze van hun hield. Ze was als mens zijnde ook best een opstandig tiepje eerst. Ze deed alles wat toen tegen de regels was. Langzaam liet ze haar hoofd weer liggen, maar me haar ogen open. Haar hand had ze op haar wond gelegd en keek er even naar.
Terug naar boven Go down
Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   vr okt 29, 2010 12:30 pm

Luthien lag nadat hij zijn wonden had verzorgd op zijn bed naar het raam te staren en na te denken over het meisje. Zijn hand lag de hele tijd in zijn hals, op de ondiepe kleine bijtwond, en de plek waar het meisje hem had gekust. Na een lange tijd denken viel hij in slaap, en droomde over zijn broer en hoe die vermoord werd door een vampier. Hij was er bij geweest toen het gebeurde en was weerloos, omdat de vampier hem tegen een muur had gegooid, waardoor Luthien zijn ribben had gebroken. Het enige was hij kon doen was toe kijken hoe zijn broer steeds bleker en bleker werd, tot hij slap op de grond viel.
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   vr okt 29, 2010 12:35 pm

Al heel snel werd het weer daglicht. Het meisje kon geen oog dichtdoen. Ze zag een sprankje van het licht op de raam, maar het scheen niet door. Langzaam stond het meisje op en pakte haar witte mantel. Het zwaard nam ze overdag nooit mee en dus nu ook niet. Ze deed de kap weer over haar hoofd en liep door de straten. Haar honger was niet gestilt gisteravond en moest zich voeden, ze zag meteen een jongen van twintig en dit keer had ze geen zin om haar charms te gebruiken. Zonder dat de andere mensen er erg in hadden nam ze de jongen mee de steeg in en beet in zijn hals, ze had zijn mond dicht gesnoerd. Toen de jongen helemaal leeg was gezogen liet ze hem abrupt los en likte haar lippen weer af. Zonder enige emotie liep ze weer over de straten.
Terug naar boven Go down
Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   vr okt 29, 2010 12:40 pm

Luthien werd 's ochtends laat wakker en gaapte toen hij op stond, ging douchen en zich omkleed. Hij kleedde zich in een lichtblauwe spijkerbroek, met een zwart shirt erboven die halflange mouwen had. Hij deed een andere zwarte hoed op, die meer was voor overdag. Luthien was dol op hoeden. Hij deed wat armbanden om zijn polsen, een riem met studs om en hing een kettinkje met een kruis eraan om zijn nek. Hij stapte in zijn zwarte schoenen en verliet het huis terwijl hij een normale jas aan deed. Natuurlijk had hij zijn pistolen weer bij zich, die in de binnenzakken van zijn jas zaten.
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   vr okt 29, 2010 12:45 pm

Ella moest door voeden, ze hoopt alleen dat ze die man van gisteravond niet zou ontmoeten, want dan zakt de moed om mensen te bijten in haar schoenen.
Ze liep over de straten, ze zocht weer naar een goede hap. Ze wou haar charms niet gebruiken dat duurde te lang voor haar deze keer. Al snel had ze haar oog op een jonge man gericht ongeveer vijftien jaar. Hij zag er erg lekker uit. Ze nam hem net als die andere mee en wou hem net gaan bijten i zijn nek toen hij begon te schreeuwen, ze had zijn mond genoerd en wou het weer net doen toen ze tanden in haar voelde Met een ruk had ze een stuk vlees van zijn hals gerukt. Meteen was die dood en stuk vlees lag een paar meter verderop. Dit was zonde eigenlijk, ze liet de jongen voor wat die was en ging het steegje weer uit. Daar ging haar maaltijd.
Terug naar boven Go down
Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   vr okt 29, 2010 12:50 pm

Ah, bah xD
---

Luthien liep over de straten en kocht een beker koffie bij Starbucks, waar hij rustig aan nipte. Hij had niet ontbeten en had er eigenlijk ook geen zin in, al had hij zijn energie hard nodig. Hij keek rond naar de mensen die vrolijk rond liepen en de meiden die giechelden zodra ze hem zagen. Dat waren de meiden van zijn school, waar hij inmiddels van was afgestudeert. Op school was hij altijd de populaire, en door zijn uiterlijk vielen veel meiden voor hem. Hij had altijd veel problemen met de leraren en pestte ze ook het liefste, maar nu wist hij dat dat niet leuk was. Maar goed, hij was nu ook 19 en een stuk wijzer dan hij eerst was.
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   vr okt 29, 2010 12:54 pm

Ella liep nog steeds door de straten. Langzaam komen de herinerigen als mens zijnde terug, zou dat komen door wat er gisteravond gebeurt was? Misschien. Ze zag verliefde paren hand in hand lopen, ze zou mannen met hun vrouw en kinderen. Ze zuchtte diep, jammer genoeg kon zij dat niet meer ervaren. En eigenlijk wou ze dat niet ervaren. Want twee geliefden van haar waren dood. De ene toen ze nog een mens was en de andere toen ze vampier werd.

off: Ja [a] moest toch iets ranzigs in komen [a]
Terug naar boven Go down
Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   vr okt 29, 2010 1:09 pm

Luthien liep verder over de straten terwijl hij zijn koffie dronk. Toen het laatste slokje op was, gooide hij de beker in de prullenbak en besloot naar het hoofdkwartier te gaan. Terwijl hij liep, zag hij uit zijn ooghoek iemand met een witte mantel. Hij trok zijn wenkbrauw even op, maar liep weer verder. Hij had nu even geen zin in vampierjagen. Of het nou door dat vampierenmeisje kwam, wist hij niet. Na een tijdje lopen kwam hij bij het hoofdkwartier en ging naar binnen toen de deur open werd gemaakt. Hij ging de krakende trap op naar de kamer van zijn baas om hem te vragen wat hij nu moest doen. Verder gaan met jagen, of foto's maken van vampiers, die ze konden gebruiken op de jacht.
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   vr okt 29, 2010 1:15 pm

Ella liep wat steegjes in en zag een vampier die net een klein meisje die maar zes was wou gaan bijten. Dit liet Ella niet zomaar gebeuren "He!" riep ze. De vampier keek op en zag haar. "Oh! u bent het gaat u gang" zei de vampier. Het meisje keek haar heel bang aan. "Dat doe ik zeker" zei Ella met een grijns. "Doe je ogen dicht mijn kind" zei ze tegen het meisje. Het meisje deed het en bereide zich een beetje voor wat er ging komen. "Wat doe je nou" zei ze vampier opeens. Ella ging op de vampier af en beet eerst in zijn hals heel hard en rukte toen zijn kop eraf. Ze had de lijkt snel in een container gedumpt. "Doe je ogen maar open lieverd" zei ze en wanneer de meisje haar ogen open deed was de vampier er niet meer, maar zij ook niet. Het meisje was opgelucht, maar nog wel een beetje bang. Heel snel liep ze het steeg uit.
Terug naar boven Go down
Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   vr okt 29, 2010 1:32 pm

Luthien kreeg de opdracht gewoon verder te gaan met de jacht en zuchte diep. Hij liep weer het hoofdkwartier uit en ging in het park op een muurtje zitten. Toen hij zat, voelde hij iets in de achterzak van zijn broek. Hij haalde iets glads eruit en zag dat het zijn amulet was. Het was een gouden amulet met mooie letters en bloemen erin gegrift. Hij opende het amulet, en het was geen amulet, maar een klokje, die een melodietje af speelde. Er zat een foto van zijn familie in. Luthien glimlachte lichtjes toen hij die foto zag en het melodietje hoorde. Daardoor dacht hij aan zijn verleden en hoe goed die was geweest tot zijn ouders en broer dood gingen.
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   vr okt 29, 2010 1:43 pm

Ella voelde zich wat zwakker worden, ze had maar één man kon voeden. Op straten waren er niet zoveel. Misschien als ze naar het park zou gaan, ze had nog wel genoeg kracht om naar het park te gaan als een speer. Eenmaal daar zag ze een jongen op de bank en hij zag er smakkelijk uit. Ze schudde haar hoofd, nee die moest ze maar als laatst bewaren. Beetje verderop was een man rond de derdtig, ze moest die maar nemen. Langzaam liep ze naar de man toe, ze wou gaan bijten, maar viel toen. De man ving haar net op en deed de kap van haar hoofd. Der haren glisnterde licht door de zon. De man keek bewonderd ernaar, maar al snel kwam die bij zijn posivive. "Jongeman?" riep hij naar Luthien. De man moest weg gaan en hij wou deze vrouw niet zomaar alleen achterlaten.
Terug naar boven Go down
Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   vr okt 29, 2010 3:27 pm

Luthien keek op en stopte het klokje terug in zijn zak nadat hij hem dicht geklapt had. Hij zag de man geknield bij iemand zitten. Hij stond vlug op en ging er op af, maar was verbluft toen hij haar haren zag glinsteren en haar gezicht zag. Dit was het vampierenmeisje die hij gisteren had beschoten. Hij knielde naast haar neer. 'Wat is er gebeurt?' vroeg hij aan de man en keek naar haar. Nog steeds werd hij betoverd door haar haren.
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   vr okt 29, 2010 3:33 pm

"Geen idee, ze liep naar me toe en opeens viel ze neer" zei ze man. "Maar ik moet gaan. Heb een belagrijke bespreking op kantoor, ze is nu in goede handen tot zients" De man liet Ella achter bij Luthien. Ella lag daar, ze was bleek. Maar nu nog veel en veel meer. Ze was bijna spierwit, ze ademde wel. Ze was dus niet dood. Opeens maakte ze wat geluiden, ze probeerde haar ogen open te doen. Alleen lukte dat een beetje moeilijk. Ze moest voedsel hebben en snel.
Terug naar boven Go down
Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   vr okt 29, 2010 3:42 pm

Luthien keek de man na en keek weer naar het meisje. Hij kon haar moeilijk zo achterlaten, maar wetend dat ze voedsel nodig had, wou hij het liefst weg gaan. Dadelijk zou ze hem aanvallen, en dan was hij dood, maar hij wou haar niet achterlaten. Hij zuchte diep en krabde met zijn nagel net zolang op zijn hand tot het ging bloeden. Zijn gezicht vertrok even, maar hij verbeet de pijn en legde het bloedende wondje tegen Ella's mond. 'Drink, anders ga je eraan.' zei hij. Hij kon best wel wat bloed missen, en bovendien was het geen slagader die hij had open gekrabt, dus het kon geen kwaad.
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   vr okt 29, 2010 3:49 pm

Ella voelde een rode vloeistof op haar lippen, ze hoorde een stem die vaag, maa beetje bekend voor kwam. Ze deed wat hij zei en rustig begon ze zijn bloed op te zuigen met haar lippen. Het was best veel en langzaam, heel langzaam kwam ze een beetje op kracht. Haar ogen gingen open en ze zag een jongen. De jongen hielp haar, maar hoe wist hij dat ze een vampier was? Toen ze helemaal op krachten was likte ze nog even het overgebleven bloed schoon. "Bedankt" sprak ze met haar heldere en melodieuse klank. Ze voelde alsof ze bekeken werden. Opeens hoorde ze een stem.
"Luthien" een andere vampier jager had alles gezien. "Wat doe je. Je moet haar vermoorden" Ella schrok hiervan en wou gaan vluchten, maar de vampier jager rende naar haar toe en bond haar handen vast. Meteen kon je aan Ella's gezicht zien dat ze verbaasd was,maar ook een beetje boos. Ze was in de val gelopen.
Op dat moment wist ze dat deze jongen ook een vampier jager moest zijn.
Terug naar boven Go down
Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   vr okt 29, 2010 3:58 pm

Luthien bloosde toen ze het overgebleven bloed weg likte. 'Geen dank.' zei hij en trok zijn hand weg. Hij stond op en wou haar overeind helpen maar hoorde toen een bekende stem en wist dat het een van de jagers was. Hij draaide zich om en keek hem kil aan. 'Ze was weerloos, en ik ga mezelf niet laten zinken tot een lager niveau.' zei hij en keek weer naar Ella. Hij zuchte diep en wou haar niet vermoorden. Hij wou ook niet dat ze haar gevangen zouden houden of zelf zouden doden.
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   vr okt 29, 2010 4:05 pm

"Wat maakt het uit. ALs een vampier weerloos is. Is het makkelijk die te vermoorden" sprak de vampier jager. Hij trok Ella stevig naar zich toe. "Dit schatje nemen we samen mee en dan beslist de raad wel wat er met haar moet gaan gebeuren".
zei hij.
Ella zat erg vast, ze kon niks. Oke bijna niks. Ze had haar voeten nog, ze wou de vampier jager in zijn ballen schoppen, maar die had het door en deed een stap opzij en ze miste. Meteen greep de vampier jager 1 van haar benen en nu hinkelde ze op 1 been en met haar handen kon ze niks. "Jij hielp me. Dat deed je expres, je lokte me in je vuile val" zei ze sisend naar Luthien. De heldere en melodieuse klank was nu op dit moment niet te horen.
Terug naar boven Go down
Ruuz

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   vr okt 29, 2010 4:16 pm

Luthien hief zijn hand op en nam zijn hoed af om zijn gezicht goed te laten zien. Hij wist zeker dat ze hem zou herkennen van de vorige nacht. Het was niet iets geweest wat ze zomaar zou vergeten, dacht hij. 'Als je terug denkt, weet je dat ik hier niet aan heb mee gedaan...' zei hij kort en keek haar aan. Hopelijk geloofde ze hem, en zou hij haar later vrij kunnen laten of kunnen redden. Hij wou niet dat ze gedood werd, want hij had het gevoel dat hij haar kon vertrouwen.
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   vr okt 29, 2010 4:25 pm

Opeens stond Ella's mond open van verbazing. Wacht die kan niet waar zijn? Het is onmogelijk? Nee nee. Het kan hem niet zijn van gisteravond. Ze wou het gaan ontkennen dat ze hem kende. Maar dat kon ze niet. Iets in haar achter hoofd wou het niet gaat vertrouwen. Misschie had hij dit ver van tevoren al gepland. Nu ze hem zo zag, voelde ze licht duizelig in haar hoofd. Ze knipperde een paar keer met haar ogen. Dylan had alles gehoort en keek nu een beetje boos richtig hem.
"Wil je zeggen dat je haar al eerder hebt ontmoet en haar niet hebt gedood. Ik wist dat zwak was soms. Maar zo zwak?" zei Dylan op een boze, maar toch ook beetje lachwekkende toon. Mij krijg je niet zomaar, zei Ella in haarzelf. Ineens sprong ze en gaf een schop met haar andere voet recht in zijn ballen. Meteen liet Dylan haar los en als een speer sprong ze in een boom.
"Luthien grijp die griet" zei Dylan. Ella was achter Luthien heel snel "Wil je me echt nu gaan doden Luthien?" zei ze. De heldere en melodieuse klank klonk weer in haar stem. "We hadden het zo leuk gehad gisteren, zou je dat echt willen verspillen" sprak ze fluisterend. Nu wist ze hoe die jongen hete, maar hij wist nog niet haar naam.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]   Vandaag om 10:24 pm

Terug naar boven Go down

Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: