Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.

IndexRegistrerenInloggen

Deel | 

only rpg wie?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Darcy Duvessa

Aantal berichten : 355
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 27

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   zo okt 24, 2010 7:56 pm

Delia kon net een bliksem ontwijken. Ze zag hoe hij op de grond lag en dat er nog bliksem uit zijn handen kwamen "Waarom geef je gewoon niet over mijn beste" zei ze met een zoete en lieve stem tegen Try.

"Van mijn broer blijft je af" zei Lena. Op dat moment deed ze haar kap af en in haar ogen was figuurlijk gesproken vuur te zien. Ze liet haar broer niet zomaar in de steek. "Hij zal nooit één van jullie worden evenmin als ik". Haar lange zwarte haren lagen sierlijk achter haar rug.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   zo okt 24, 2010 8:02 pm

nee. sist try schor terwijl hij probeert de bliksem onder controle te krijgen maar de force wilde niet en hij voelt de bliksem over zijn licham heen gaan en hij kreunt pijnlijk en probeert het weg te duwen, maar het wilde niet..

servio glimlacht vals, oh ben je kwaad vraagt hij dan en keek lena recht aan,
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   zo okt 24, 2010 8:05 pm

Delia zag hoe pijnlijk Try zich pijnlijk voelt, "Ik kan je helpen om tot rust te brengen" zei ze tegen Try. Hij zal haar vast niet geloven, maar ze kan dat echt wel. Ze had soms nieuwe Sith hun pijn moeten laten kalmeren door de force in hun

Lena bleef hem gewoon aankijken met de zelfde blik, maar zei niks. Haar blik en hoe ze stond was genoeg om te weten dat ze redelijk kwaad was.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   zo okt 24, 2010 8:16 pm

nee blijf weg, snauwt try weerhij wilde niet geschanteert worden daarond of wat dan ook of in het krijt staan en probeertt recht te komen, maar toen hij recht stond slaat de bliksem weer over op zijn lichaam en hij zakt ineen

servio bekeek lena, vertel eens iets over jezelf, zegt hij dan, waar blijf je mer die jonge,,,vraagt hij intussen aan delia in haar geest met de force
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   zo okt 24, 2010 8:23 pm

Delia zag hem zakken en meteen rende ze op hem af en greep hem vast zodat hij niet hard op de grond kwam. "Doe niet zo koppig, ik probeer je nu te helpen" zei ze tegen hem waarheidsgetrouw. Ze hoorde even later Servio en zuchtte. Hij komt eraan heb geduld zei ze via haar geest naar Servio.
"Luister nu goed naar me Skywalker, laat alles los. Maak alles leeg, je gedachten dan he!" sprak ze tegen hem.

"Vertel niks over mezelf, dat gaat je niks aan" zei Lena tegen Servio.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   zo okt 24, 2010 8:32 pm

servio keek lena aan. we zullen zien. sist hij en wacht gelukkig.

try voelde hoe delia hem op gevongen had, en hij wist tot hij geen andere keuze had en de bliksem kwam nog uit zijn handen, en hij probeert zijn hoofd leeg te maken maar lena blijft in zijn hoofd rond spoken, maar toch worden de schokken minderder
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   zo okt 24, 2010 8:40 pm

Lena snoof gewoon en keek uit het raam met een strakke koele blik, maar diep van binnen was het ook erg rustig en kalm.

Delia zag hoe zijn schokken minderde, ze zuchtte. "Het gaat beter of niet?" sprak ze tegen hem op een kalme toon.
"Maar ik zie dat je nog niet helemaal bent gekalmeerd, heel keek ze hem aan. "Pak me maar mijn hand, het zal me heus geen pijn doen" zei ze weer op dezelfde toon. Doordat ze zijn hand pakt kan ze zijn overgebleven energie nog meer rust geven.

Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   zo okt 24, 2010 8:49 pm

try knikte en deed wat zij vroeg, en voelde de rest ook kalmeren en moeheid die toesloeg maar hij bleef ondanks dat wakker. dankje,,,zegt hij dan toch

ik moet gaan mijn doei
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   zo okt 24, 2010 8:52 pm

Een flauwe glimlach speelde op haar lippen toen ze het woordje van Try hoorde. "Graag gedaan" zei ze tegen hem. Langzaam hielp ze hem overeind en keek hem aan met haar kalme ogen.

off: Jammer, nou tot morgen Smile
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   ma okt 25, 2010 6:42 pm

even na de winkel en kom dan weer onXD

try was recht komen te staan en het duizelde hem even, lena, zegt hij dan weer en duwt zich af aan delia en rent wankelig naar de deur toe en gooit hem open, LAAT HAAR, snauwt hij dan hijgent.

servio grinnikt, en wie hebben we daar...vraagt hij aan lena
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   ma okt 25, 2010 6:45 pm

Delia voelde toen dat ze omver werd geduwd en zag hoe Try wankelend naar de deur liep waar Servio was.

Lena hoorde opeens iets achter zich en keek om en zag haar broer. Wat doet hij hier? Ik heb hem zo gezegt niet te komen, dacht ze in zichzelf. Ze zuchtte en keek weer naar Servio, ze keek hem strak, maar kalm aan. "Een gewoone jongen" sprak Lena heel nonchalent tegen Servio.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   ma okt 25, 2010 7:22 pm

dat denk ik eerlijk gezegt van niet lena, zegt servio en hij staat op en komt dichter bij.
try zag tot servio dichter bij lena ging staan, blijf uit haar buurt sist hij verhit en wilt er op af gaan
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   ma okt 25, 2010 7:27 pm

Ze zag hoe Servio langzaam op haar af kwam maar bleef kalm. Het deed haar eigenlijk niks dat die naar haar toe kwam. Ze had haar gedachten afgesloten van haar emoties. Ze keek achter zich toen ze haar broer hoorde, ze keek hem strak aan op een manier (Blijf daar), ze keek terug naar Servio. "Ik kan u verzekeren dat het wel zo is" zei ze rustig.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   ma okt 25, 2010 7:39 pm

servio grinnikt, denk je soms tot ik niks van jullie 2 weet jongeste skywalker, zegt hij, maar als jij zegt tot je hem niet kent....(val de jonge aan met force delia, zegt servio in haar geest) en hij keek koel naar lena
try keek lena aan waar was ze mee bezig,...alsof die niet wisten tot ze broer en zus waren....
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   ma okt 25, 2010 7:44 pm

Lena liet niks blijken van haar emotie, want ze dat toe liet was ze zwak. Ze wist heus wel dat Servio niet achterlijk was, maar ze moest laten zien dat ze haar broer niet kent.

Delia hoorde Servio en binnen een seconde was ze eral en gebruikte haar force op Try met een hele snelle beweging.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   ma okt 25, 2010 7:50 pm

try valt tegen de muur aan door de force die delia gebruikt want die had hij niet verwacht, en als hij weer op de grond komt valt hij haar met de force aan en probeer haar tegen de muur aan te duwen...

servio wachte af, en bleef lena in de gaten houden
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   ma okt 25, 2010 7:57 pm

Lena hoorde en knal, maar bleef Servio aankijken met dezelfde blik. Ze mest geen zwakheid laten zien geen enkele, ze moest het negeren.

Delia grijnsde breed, ze zag hoe Try haar ook tegen de muur probeerde te duwen met zijn force, maar ze ontweek die gewoon heel soepel.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   ma okt 25, 2010 8:03 pm

try wist tot het zo niet lukte...en wilde zijn lichtzwaard pakken maar die vloepte weg en hij zag hoe servio hem op ving, jij sist try dan en zijn kwaad laaide op en hij beent op hem af, servio bleef staan en had een valse grijns op zijn gezicht getovert, en dan met een hand beweging vliegt try tegen zijn burau aan die door midden breekt en hij komt kreunent recht uit de kapote stokken
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   ma okt 25, 2010 8:08 pm

Lena zag wat er gebeurde en een lichte verbazing kwam in haar ogen terecht, ze zag wat Servio deed. Ze keek naar haar broer die kreunend overeind kwam, ze zuchtte diep. Langzaam liep ze naar hem toe. "Broer je kan hem en die vrouw niet aan, ga gewoon. Ik wil niet dat jezelf bezeerd om mij" sprak ze zacht tegen hem. Ze hielp het het laatste stukje overeind en keek weer naar Servio.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   ma okt 25, 2010 8:12 pm

ik laat jou niet achter over mijn lijk, fluistert try terug en keek servio aan en hij ging rechter staan en voor lena,
servio bekeek de 2, ik zie gelijkenissen duidelijk bijde even koppig en stom sist servio.
try keek hem rebels aan hij stond niet ver van hem, en hij deed net og hij iets met de force wilde doen maar dan haalt hij uit met zijn vuist recht in het gezicht van servio, die alles behalve dat verwacht had.
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   ma okt 25, 2010 8:16 pm

"Koppig oke dat ben ik, maar stom vergeet het maar" siste ze terug naar Servio.
Ze zag wat Try deed en opeens kwam een grijns op haar gezicht, ze kon zien dat Servio dat niet had verwacht. Heel snel gebruikte ze ook haar force, maar dat deed ze via haar been, zonder dat Servio er iets van merkte haalde ze hem onderuit en lag Servio nu ook opeens op de grond. "Had je niet verwacht he!" zei ze met een licht gemene lach.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   ma okt 25, 2010 8:19 pm

servio grinnikt, dat zie ik graag vinding rijk heit, en hij springt soepel recht, maar dat is nog niet genoeg,ik wil jullie aan mijn kant, sist servio en hij laat try achteruit vliegen tegen de grond een paar meter verderop, en hij trekt lena naar zichtoe met de force en tilt haar wat van de grond en knijpt haar keel toe...en kijkt try aan
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   ma okt 25, 2010 8:24 pm

Lena zag wat Servio bij Try deed, ze wou hem helpen, maar dat ging niet. Want opeens werd ze gepakt en werd ze omhoog getild door Servio en kreeg geen lucht bijna. Ze probeerde zich los te maken, maar dat lukte niet. Ze keek via haar ogen naar Servio. "Toe laat hem gaan" sprak ze tegen hem. "Hij verdient dit niet, ik zal alles voor u doen. Maar laat mijn broer gaan" sprak ze tegen hem. Ze wou niet dat haar broer een Sith werd, ze wou niet dat hem iets mankeerd.

Delia zag wat Servio deed en zonder enige aarzeling ging ze gewoon regelrecht naar Try toe ook al zou Servio dat niet toestaan. "Kom op sta op" zei ze zacht tegen hem.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   ma okt 25, 2010 8:27 pm

nee dat doe ik niet, hij zal mij ook gaan dienen, net als jij, en als je doet wat ik je zeg, zal ik hem geen pijn doen, fluistert hij in haar oor.
laat haar gaan, sist try die recht komt en wilt er op aan gaan
mooi niet...of misschien, als jij je aansluit skywalker...zegt servio
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   ma okt 25, 2010 8:42 pm

Lena hoorde hem fluisteren in haar oor en slikte, zou ze moeten doen wat hij zegt. Ze zuchtte even, ze hoorde opeens haar broer en keek hem aan. "Nee Try niet doen, hij is te sterk dat weet je. Je kan hem niet aan" riep ze tegen hem, ze wende zich naar Servio en keek hem aan. "Ik zal alles doen, zolang u mijn broer geen kwaad doet" sprak ze fluisterend naar hem zodat haar broer het niet hoorde.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   Vandaag om 8:09 pm

Terug naar boven Go down

only rpg wie?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: