Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.

IndexRegistrerenInloggen

Deel | 

only rpg wie?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 4:54 pm

try probeert los te komen wat niet lukte, en vloekt kwaad, wat moet je van me, snauwt hij en bleef proberen, en keek delia aan, en hij voelde do force in hem begon te koken nu hij kwader werdt

lena luister goed naar me, je blijft in mijn buurt en doet precies wat ik zeg begrepen, zegt ze terwijl ze richting een schip rent de in de gerage stond
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

Aantal berichten : 355
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 27

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 4:58 pm

"Ja Em zou ik doen" sprak ze tegen haar, maar niets was minder waar. Wie aan haar broer kwam, kam aan haar. Ze liet zich niet met zich sollen nu helemaal niet.

Delia lachte luid. "Wat denkt je, mijn vader wilt jouw graag zien" zei ze met een charmante en lieve lach.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 5:02 pm

emily knikte maar geloofde haar niet echt en ging het schip in en zette alles aan en wachte op lena

jammer voor hem maar hij zal me niet zien sist try die zich op zijn voeten had weten te werken en naar de deur toe liep en hem open probeerde te schoppen en toen hij de juiste knop raakte ging hij open,...maar ging iets achteruit door de wind
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 5:08 pm

Delia zag wat er gebeurde en meteen trok ze heel hard aan de kraag van Try en trok hem weer naar binnen en deed de deur weer dicht. "Nou wees even een braaf lieve jongen en blijf gewoon zitten" zei ze met een namaak lief stemmetje.

Lena was ook de schip ingegaan en bleef waakzaam. Ze wou haar broer bevrijden ookal koste het haar eigen leven.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 5:15 pm

try keek delia rebels aan en schopte naar haar, nee, snauwt hij en hij sprong nu recht en keek naar de deur en probeerde hem open te krijgen met zijn force en delia op zei te duwen, en het zweet loopt van zijn gezicht

emily vliegt weg...en denkt na, waar kon try zijn
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 5:22 pm

Delia voelde een schop, maar probeerde de pijn even niet te merken. Ze werd opzij geduwd en zag hoe Try weer de deur open probeerde te krijgen. Nu zal Delia haar kracht eens laten zien. Ze sloot haar ogen en gebruikte haar kracht die ze had.

Lena zag hoe Emily weg vloog en zelf liep ze door het schip heen, misschien kan ze gebruik maken via haar force waar haar broer was. De band van haar en haar broer was altijd groot als iemand in gevaar was.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 5:27 pm

try verzettezich tegen de force van delia maar dan een knal in het schip en alles word achteruit grblozen doordat try zijn force niet in de hand had als hij lena voelt en zijn concentratie was weg,en hij lag tegen de muur van het schip aan

emily vloog door maar zag en voelde nog niks

blijf je vanavond langer on?
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 5:34 pm

Lena voelde opeens iets en meteen ging ze eropaf. Ze ging naar de plek waar Delia was,maar ook haar broer. Ze kwam eraan en zag haar broer tegen het schip. Ze zag ook Delia.

"Kijk we hebben bezoek" zei Delia met een glimlachje. "Laat hem gaan" zei Lena.
"Waarom zou ik" Omdat zoals je kan zien. Hij heeft zijn krachten in onder controle" zei Lena. "Nou en daar zal verandering in komen" zei Delia. "Nou dus niet"
Met al haar kracht die ze had ging ze Delia aanvallen.
Delia kwam hard tegen de muur aan.
"Try ga!" zei ze tegen hem. Ze pakte bij zijn arm en sleurde hem uit het schip zo snel ze kan. Ze wist dat zij moest blijven, want als ze dat niet deed. Zou Delia terug komen.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 5:40 pm

try voelde lena, lena, zegt hij opgelucht en hij komt rechter, nee ik ga niet zonder jou, zegt try en keek naar delia, snel maak mijn handen los ik moet iets doen, zegt hij gehaast

emily kwam uit het schip

ik moet namelijk zo gaan eten kom daarna nog wel on,,,kom jij vanavond ook nog?
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 5:43 pm

"Nee je moet nu gaan. Je moet mij maar achterlaten. Ze is te sterk dat weet je. Ga nu! Ik hou contact met je hoe dan ook" zei ze. Ze maakte zijn handen los en duwde hem het vliegmachine uit. Ze bleef achter.

Delia zag wat Lena deed. "Je bent een domme meid" sprak ze.
Lena snoof alleen maar,maar zei geen woord. Heel snel vloog de vliegmachine weg.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 5:43 pm

NEE. schreeuwt try woedent en rent naar het ruimteschip van emily, ik moet hem lenen zegt hij en hij zet zonder geweten de achter volging in

moet nu eten doei
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 5:47 pm

Delia vloog weg. Ze was opweg naar de haar vader. Lena bleef staan en had haar kap opgedaan. Ze wou wel eens zien wie die nieuwe Lord was.

-----------------------------------

off: misschien wel. Oke bye
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 6:39 pm

try bleef ze achtervolgen hij weigerde op te geven zeker nu die sith zijn zusje had en zijn woede kookt alleen maar op
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 9:00 pm

Uiteindelijk kwam ze aan waar ze moest zijn. Het was heel goed bewaakt eigenlijk, ze lande op het platform. Ze deed de deur van het vliegmachine open en pakte Lena bij haar arm. "Laat me los, ik kan best zelf lopen" sprak Lena en rukte zich los uit de greep van Delia. Delia keek Lena aan en liet haar eerst voor gaan. Lena ging voor en meteen liep Delia met Lena naar Servio.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 9:06 pm

servio zat in zijn kamer en voelde de force...maar wachte rustig af.

try zag waar het was en lande en sprong uit het schip en met zijn lichtzwaard begon hij genadeloos tegen de bewaking te vechten
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 9:12 pm

Delia liep rustig naar de kamer van Servio en eenmaal daar ging ze naar binnen. "Servio ik heb iets voor u" sprak ze kalm.
Lena was ook naar binnen gegaan en stond naast haar, ze had een witte mantel aan en een kap over haar hoofd zodat haar gezicht niet te zien was.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 9:18 pm

mooi werk delia zeer mooi werk, als je wilt wacht die andere in het duister op, hij is net ver weg zegt servio tegen haar en dan keert hij zich tot lena, ooh dus jij bent de jongste skywalker is het niet...kom eens dichter bij meisje zegt hij rustig en ijsig
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 9:21 pm

"Ja Servio" zei ze en knikte en verliet de kamer van Servio en liet Lena alleen bij hem.

"Misschien wel? Waarom zou ik dat doen" zei Lena kalm, maar toch kon je een koele toon horen in haar stem.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 9:27 pm

omdat ik het zeg, zegt servio en hij laat met de force lena 2 meter van zijn burau af komen te staan en hij draait de stoel om en kijkt lena aan met zijn vel gele ogen en een plukje van zijn wittenheten hant in zijn ogen en die veegt hij er weg,

try vecht zich een weg door, en was buiten zich zelf en rende dan door de gangen, en voelde de force van lena en volgde die
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 9:35 pm

Delia was op weg en opeens zag ze Try "O ik wist dat je hier zou komen" sprak ze met een charmante lieve lach.

Lena werd ineens twee meten van zijn bureau toegeschoven via zijn force. Ze zag zijn fel gele ogen. Ze keek hem recht aan met haar heldere blauwe ogen, het keek heel kalm,maar ook tegelijk heel koel. "Wat wil je van me!"
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 9:40 pm

waar is LENA, snauwt try en je merkt tot de force nu zijn emotie toont want je ziet tot zijn haren geen zwaarte kracht meet hebben net als alles binnen de 30 centimeter van hem al blijft hij zelf op de grond staan, en lichtelijke schoken van bliksem komen uit zijn vingers

alsof je dat nog niet weet grinnikt servio en vouwt zijn handen ineen en kijkt lena aan met een valse glimlach, maar desondanks beantwoord ik je vraag, ik wil graag tot je je bij ons voegt,,,
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 9:44 pm

Delia zag de emoties zijn ogen en een grijns kwam op. "Heb geen idee waar je het over hebt" zei ze met een vals glimlachje.

Lena wist heus wel waarom ze hier was, maar ze liet zich niet snel overhalen helemaal niet. "Dat kan je dus vergeten. Ik zal me nooit bij u voegen" sprak ze. Langzaam liet ze haar krachten opbouwen, ze liet zien waar ze toe in staat was.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 9:48 pm

servio grijst koeltjes, dat is eigelijk niet het antwoord wat ik graag hoor lena zegt hij en hij voelde haar force,

LEUGENAAR, schreeuwt try woedent en hij heft een hant op en laat bliksem uit zijn hand komen dat allen kanten uit vlieg maar hij probeert delia te raken, die bliksem heeft normaal alleen een sith maar door zijn woede pakt hij de bewegingen op die hij ooit eerde iemand met de force heeft zien doen
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 9:53 pm

Delia zag dat de bliksem uit zijn handen kwam en de grijns werd groter, ze zag hoe de bliksem alle kanten opging. Haar raken lukte niet echt. "Waarom kom gewoon niet bij ons, we zullen de force van je kunnen verbeteren. Je bent nu bijna een echte Sith" sprak ze tegen hem.

"Dat is dan jouw probleem" sprak Lena koeltjes, liet haar force weer afnemen. Ze zou niet haar kracht aan hem laten zien. Hij was dat helemaal niet waard.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 9:59 pm

nee schreeuwt try en probeert beter te richten maar omdat hij de force probeerde te vorseren ging het fout en er klonk een knal en en alles vloog weer naar achteren en try lag op de grond en de bliksem kwam nog uit zijn handen en hij kreeg het niet onder controlen en hij werd zelf ook geraakt maar verbeet de pijn.

mij maakt het niet veel uit jongste skywalker zegt servio, ik kan altijd je broer nog nemen
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   Vandaag om 10:25 pm

Terug naar boven Go down

only rpg wie?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: