Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.

IndexRegistrerenInloggen

Deel | 

only rpg wie?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Darcy Duvessa

Aantal berichten : 355
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 27

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 6:48 pm

off: Oke mooi plaatje

Lena glimlachte toen ze hoorde wat Try zei. "Dat is mooi? Maar hoe heb je de raad er van te kunnen overtuigen dat ik mee mag trainen?" vroeg ze aan hem. "O Ja? Ik ben benieuwd hoe het met haar is?" vroeg ze meer aan zichzelf dan aan Try.

off2: Dit is Lena, maae dan met heldere blauwe ogen

Laatst aangepast door Darcy Duvessa op vr okt 22, 2010 6:54 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
feniks vlame

Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 6:53 pm

ik heb mijn gebruiken dat weetje zegt try enkel en glimlacht, ga jij maar eerst langs emily ik wed tot ze blij zal zijn, dan kom ik na de training ook wel langs zegt hij en wacht op het antwoord terwijl hij de deur al open maakt

bedankt
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 7:02 pm

Off: Dit is Delia,maar de ogen moet je zien als smaragd groen

Lena glimlachte en knikte. "Oke is goed" sprak ze tegen hem. Ze wou weten hoe het met Emily was, ze had haar erg gemist eigenlijk.

Laatst aangepast door Darcy Duvessa op vr okt 22, 2010 7:13 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 7:10 pm

ik zie niks Embarassed

ps doe mee:
http://gsmrpg.lovelyforum.net/dit-is-dus-voor-fantasy-rpg-s-f3/spirits-hearts-t35.htm#4267

---------------------------
try knikte en liep weg naar de trainings zaal, hij mocht smorgens vroeg hem meestal een halfuurtje voor zich zelf hebben omdat hij de force niet goed beheerste en soms als hij traint komt de force er wel eens uit en ze en hij zelf wilde geen gewonde maken en als hij daar is doet hij zijn mantel af en pakt zijn lichtzwaard en zet hem aan en begint bewegingen te oefenen, en hij let nergens anders op dan op zijn lightzwaard

emily had al haar kleren in de was gedaan en de kamer wat geordert en stond nu bij haar balkon en keek naar buiten
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 7:15 pm

off: nu dan? http://lh5.ggpht.com/_uYC8lWVTbSU/RlXPYPZP0pI/AAAAAAAAA3U/kWk8Pop8uAw/Shilin__s_Blackbird_by_minties.jpg
off2: Heb me al aangemeld, maar moet nog even 1 ding aanpassen Razz

Lena liep heel snel naar de kamer van haar beste vriendin Emily. Eenmaal aangekomen klopte ze aan. "Em?" riep ze.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 7:18 pm

oke kijk zo:p
oke

try trainde er lustig op los maar gebruikt geen force na een tijdje stopt hij als hij zich bekeken voelt en hij kijkt rond zoekent naar eimand

emily hoort lena en ze loopt naar de deur en maakt hem open, hey kom binnen zegt ze op gewekt
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 7:22 pm

Meteen toen Emily de deur opende en ze haar zag vloog ze haar om de hals. "Ik heb je zo gemist" sprak ze tegen haar. Ze vroeg zich af waar Emily geweest was.

Delia was aangekomen in een stad, ze voelde alsof ze hier hoorde. Delia zag er nu heel anders uit, ze had nu een gewoon normale kleding aan. Ze had geen kleding die bij de Sith behoorde of wat dan ook.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 7:27 pm

try zag niemand en trainde weer door

emily schrok eerst even van de plotselinge omhelzing maar glimlacht dan en omhelst lena ook, ik heb je ook gemist meid, zegt ze dan en laat na een tijdje haar weeer los, en nog nieuws vraagt ze dan terwijl ze weer naar haar bakon toe loopt

niet veel later stopt try met trainen en ziet de zon buiten schijnen, en hij kijkt op de klok het was nog niet zo heel laat misschien kon hij nog even snel een frissen neus halen voor hij naar emily en lena zou gaan, en hij pakt zijn mantel en loopt de zaal uit en dan richting de uitgang
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 7:29 pm

off: Ik moet nu gaan, maar morgen ben ik er weer bye

Lena kreeg ook een omhelzing en glimlachte. Na een tijdje liet ze haar ook los. "Nou niet echt veel" sprak Lena luchtig tegen Emily. "En jij? Heb je mog iets meegemaakt?"
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 7:33 pm

jammer maar tot morgen

try loopt de frisse buiten lucht in maar de zon straalt een heerlijke warmte uit

emily keek naar de zon, we dachten tot we de verblijfplaats van de sith lordt hadden gevonden maar dat bleek niet zo the zijn helaas het was gewoon een sith, dus hebben we die op gepakt, maar hij had zich goed verstopt dat moet ik na geven zegt emily
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 3:21 pm

"Dat is jammer Em, maar gelukkig ben je weer terug. Hoelang blijf je deze keer hier?" vroeg ze aan haar en keek Emily aan.

Delia liep door de straten. De chip had ze goed verstopt ergens, ze keek met iedere blik naar een jongen en een meisje. Als ze nu samen waren of niet.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 3:27 pm

eehm ik blijf zowizo een week zegt emily en dan is het afwachten wanneer ik een opdracht weer krijg zegt ze, maar wil je wat drinken vraagt ze als ze terug naar binnen gaat richting de keuken.

try loopt buiten en geniet van de zon en hij deed de cap van zijn mantel af terwijl hij rustig door de straten wandelt die frisse lucht deed hem goed
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 3:36 pm

Lena knikte naar Emily toen ze hoorde dat ze maar een week bleef. "Ja graag" antwoorde ze. Lena had best dorst gekregen.

Delia was door de straten aan het lopen nog steeds en zag opeens een jongen, ze keek heel nauw. Ze keek even heel sneaky naar de chip en een grijns kwam op haar lippen. Langzaam liep ze op Try af. "Hallo" zei ze tegen hem op een aardige manier, maar die was heel nep eigenlijk. Alleen kon je dat niet merken.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 3:42 pm

hey, zegt try vriendelijk terug ook al kon hij het meisje niet, hij hoorde aardig te zijn, kan ik u ergens mee hellpen vraagt hij dan beleeft. en hij voelde een force in de buurt maar kon het niet goed plaatsen omdat hij met zijn eigen force ook niet goed mee om kon gaan

wat wil je hebben vraagt emily terwijl ze zelf wat water pakt en een ander glas klaar zet voor lena en wacht dan geduldig haar antwoord af
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 3:45 pm

"Nou je kan me beschermen" zei Delia tegen Try. "Mijn ex is naar me opzoek. Hij is een Sith en hij wil me gevangen nemen" sprak ze geloofwaardig mogelijk. Ze keek Try aan met medeleide ogen.

"Doe gewoon maar wat water Em" sprak ze tegen haar.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 3:50 pm

is hij een sith, vraagt try dan en ging wat dichter bij delia staan, als je wilt kan ik hem op pakken dan heb je nooit weer las van hem maar dan moet je me laten zien waar hij is zegt try gerustellent en kalm tegen delia, ze moesten altijd voorzichtig zijn met gewonen mensen en hun veiligheid beiden,

emily schud wat water in voor lena en geeft haar het glas drinken en gaat zitten op de bank, en hoe gaat hem met jou en je broer nu, vraagt ze dan
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 3:54 pm

"Ja" zei Delia tegen Try. Dit gaat wel heel gemakkelijk, dacht ze in zichzelf. "Oke, maar je moet voorzichtig zijn hij is erg krachtig" sprak ze weer tegen hem. Langzaam liep ze met Try bij zich naar de plek waar eigenlijk haar zongenaamde ex was. Ze liepen zo ver weg van de mensen vandaan. Ze bleef dicht bij Try en deed alsof ze erg bang was. Langzaam liepen ze een steegje in en wat verderop was een pand.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 3:58 pm

try liep rustig mee met zijn hand al bij zijn lichtzwaard,als hij zo krachtig is als jij zegt zal ik maar versterking regelenzegt hij en hij pakt zijn(ik weet niet hoe die comunicatie middelen heten maar dat pakt hij in ieder geval) en wilt om versterking vragen en hij let op de omgeving
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 4:03 pm

Delia knikte alleen en zag hoe hij naar zijn lichtzwaard reikte. Hij was zo gefocust op haar ex dat kon ze merken. Een grijns was op haar lippen te merken, met een hele snelle beweging voordat Try versterking kon halen, had ze hem een grote klap gegeven op zijn rug. Ze schakelde ook pijlsnel de zenuwen uit. "Zo zo hallo jonge Skywalker" zei ze met een onaangename grijns. "Ik had nooit gedacht dat ik iemand zo gemakkelijk te pakken kon krijgen" sprak ze met een blije grijns.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 4:09 pm

try zakte neer op de grond en alles duizelde hem even en hij hoort iemand iets zeggen,en hij keek beter, het was het meisje die hulp wilde, jij, brengt hij uit en probeert recht te komen en zijn lichtzwaard te pakken.

Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 4:16 pm

Delia lachte kil, ze zag hoe Try zijn lichtzwaard ging pakken en schopte die gewoonweg uit zijn handen. "Die heb je niet mee nodig" zei ze. Ze pakte hem beet bij zijn kraag. "Jij gaat met mij mee" zei ze. De keek naar de pand en ze drukte ergens op en de pand veranderde in een vliegmachine. "Meekomen" ze sleurde Try mee de vliegmachine in.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 4:26 pm

try was nog wat suf maar toen hij het vlieg machine zag en delia hem er in wou trekken gaf hij haar een klap met zijn ellenboog in heer gezicht en hij trekt zijn jedi mantel uit zodat delia hem niet meer vast had en hij grijpt dat cominucaie ding, emily hoor je me, ik vraag om versterkin...zegt hij snel
emily hoorde het en pakte het ding vast, waar ben je...en wat is er gebeurt..vraagt ze meteen
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 4:32 pm

Delia kreeg een klap in haar gezicht door de elleboog en had alleen zijn mantel in haar handen. Ze voelde haar gezicht, maar die was redelijk in orde. Ze zag opeens Try met de communicatie en heel snel rende ze omp hem af en stompte hem weer voor de tweede maal in zijn rug. Ze pakte de communicatie ding af en sprak wat in met een lieve meisjes stem. "Sorry ,maar de verbinding is verbroken". Ze gooide het op de grond en stampte hem kapot. "Je onkomt me niet zomaar" zei Delia kwaad. Ze greep hem weer en nu wel op z'on manier dat die niet weg kon. Ze nam hem mee het vliegmachine in.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 4:40 pm

try vloekte binensmond en probeerde la;s te komen toen dat niet lukte cunsentreede hij zich en liet een stel vuilnis bakken op hun af vliegen, het koste hem veel moeite dat te doen.ze mocht hem niet mee nemen

emily vloekte en pakt haar mantel en slaat die om zich heen, try zit in moeilijk heden zegt ze tegen lena
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   za okt 23, 2010 4:46 pm

Delia zag de vuilnisbakken op hun afvliegen en zonder moeite onweek ze die, maar ze liet Try niet los. Ze was niet dom. "Je bent nog maar een beginneling" zei ze. Ze moest niet nog langer haar tijd verdoen en zonder aarzeling bond ze zijn hand vast met touw die ze mee had genomen. "Zo nu kom je niet ver" zei ze. Met veel moeite dumpte ze in haar vliegmachine.

Lena had al gevoeld dat er iets was en hoorde Emily even later en knikte. Ze pakte ook een mantel die ze even snel ging lenen van Emily. "Laten we gaan" Heel snel was zij al vertrokken.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   Vandaag om 11:46 pm

Terug naar boven Go down

only rpg wie?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: