Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.

IndexRegistrerenInloggen

Deel | 

only rpg wie?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

BerichtOnderwerp: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 2:38 pm

oke ik wil graag een only rpg doen over starwars met iemand als je wilt moet je als eerste zijnX3

verhaal lijn en alles doen we wel nog verzinnen
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

Aantal berichten : 355
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 27

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 2:49 pm

Wow vet Smile ik wil wel meedoen
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 2:55 pm

oke goedX3

eehm wat voorn rol wil jij graag? ik wil meestal het liefste een jongens rol

en weet je wat voorn verhaal lijn je wilt of moet ik iets maken of doen we samen overleggen en verzinnen:p
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 2:58 pm

oo leuk... Ik wil het liefst altijd een meisje rol xD

beetje spanning,vechten,liefde, bad guys verhaal lijn ongeveer Razz
Wat wil jij het liefst voor een verhaal lijn?
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 3:07 pm

ongeveer zelfde als jou zeg maar.
oke eehm...

de jedi tempel bestaat al eeuwen lang en is een belangrijke plek voor jedi's die in opleiding zijn, maar ook voor de jedi meesters, maar er licht weer kwaad op de loer er is een nieuwe sith lordt komen op dagen niemand weet precies wie het is maar daar moeten de jedi's achter zien te komen en dat is nog niet zo makkelijk,

eehm nog wat er bij of doen we gewoon beginnen(ik neem aan tot je starwars kent:P)
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 3:13 pm

Laten we gewoon beginnen. Even 1 ding... Speel jij de nieuwe Sith lordt?
Ja ik ken Starwars... Smile
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 3:19 pm

oke is goed, :p wil jij wel ook een sith spelen:p

oke rollen
naam+achternaam:
leeftijd:
uiterlijk:
innerlijk:
extra:
door:

naam+achternaam:try skywalker
leeftijd:19
uiterlijk:komt
innerlijk:rebels, erg, koppig, slim op een roekeloze manier, komt aventoe wat bod over als je hem niet kent maar eigelijk is dat een soort schild van hem, als hij iemand vertrouw laat hij pas zijn aardige lieve kant zien. overigens heeft hij een kort lontje
extra:hij is al heel lang bij de jedi's in op leiding maar om de een of andere reden werkt de force niet hoe hij moet werken bij hem daarom gebruikt hij hem niet snel, en hij heeft een jonger zusje

mijn andere rollen komen zo ik maak er nog 2 dus:p
door:
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 3:27 pm

Als je zo graag wil dat ik ook een sith speel dan wil ik dat wel doen Smile

naam+achternaam: Lena Skywalker
leeftijd: 17
uiterlijk: komt
innerlijk: Lena is een eigenwijs, beetje impulsief en slim meisje. Als er problemen zijn heeft ze bijna altijd een oplossing eigenlijk. Ze is lief, aardig en best behulpzaam, maar net als haar broer heeft ze een schild omzich te beschermen. Als ze mensen niet kent is ze erg wantrouwig en doet erg kil, koel, sarcastisch en bot. Ze geloofd ook weinig in de liefde en zal niet zo snel haar liefde aan iemand geven. Bij gevaar of als haar broer op flippen staat is ze erg kalm en rustig.
extra: Lena is ook een Jedi, maar dat willen de mensen van de opleiding gewoon niet geloven. Ze geloven niet dat een meisje een Jedi kan zijn. Ze heeft een force die best wel sterk is, maar ze weet nog niet erg goed hoe ze ermee om moet gaan en daardoor gebruikt ze het niet zo snel.
door: Darcy Duvessa
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 3:37 pm

oke als je wilt wil je dat dan doen

naam+achternaam:servio almeda word lord almeda genoemt
leeftijd:25
uiterlijk:komt ook nog
innerlijk:kil, sluw, vindingrijk want als hij iets wilt krijgen bedenkt hij allerlij plannen om het te krijgen ook al duurt het nog zo lang.
extra: hij is de op bouw aant maken die nu meer als 50 jaar geleden verwoest is door luke skywalker, hij weet tot skywalkers een erg sterke force hebben en probeert een in zijn handen te krijgen, overigens heeft hij al veel dienaren die al best sterk zijn maar hij probeert er meer te hebben want de jedi's zijn er met veel:p
door:feniks

oke beginnen maar ps de uitelijke komen dadelijk

try lag in zijn appartement in de jedi tempel te slapen op de bank daar sliep hij wel vakerder

lordt almeda zat in zijn kamer en keek naar de andere planeten vanuit zijn raam, en dacht intussen na
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 3:46 pm

naam+achternaam: Delia Duvessa
leeftijd: 19
uiterlijk:komt ook nog
innerlijk: Sluw, medogenloos, ze laat nooit haar positieve kant zien behalve dan haar charms. Ze kan bijna iedere wezen om haar vinger winden.
extra: Ze is de jongste, maar ook de trouwste dienaar van Lord Almeda.
Ze is 1 van de meest krachtigste van al zijn dinaren. Ze respecteerd hem en ziet hem meer als haar vader dan als haar meester. Alleen zij mag hem bij zijn voornaam noemen. Soms word ze ook wel door sommige andere dinaren genoemd als Lady Almeda
door: Darcy Duvessa
-----------------------------------------------------------------------------

Lena lag in haar eigen kamer in de opleiding te slapen. Ze mocht er alleen zijn vanwege omdat haar broer hier was. Ze sliep rustig, maar soms had ze dat helemaal niet. En hoe dat kan? Waarscheinlijk zou dat dan door de force komen.

Delia was op zoek naar Lord Almeda. Algauw vond ze hem in zijn kamer, langzaam liep ze op hem af. Ze kon meteen zien aan zijn blik dat die nadacht, ze kuchte even om zijn aandacht te krijgen.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 3:51 pm

oke ik doe eerst even met deze 2 rollen misschien komt er nog eentje bij laterder

try sliep rustig door

servio bleef nog even naar buiten kijken hij was bezig aan een plan, dan hoort hij een kuch en keek op ah delia
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 3:56 pm

Dat doe ik eerst ook Smile. Lena zit in het zelfde appartement, maar wel gescheiden Razz

Lena sliep rustig, maar opeens maakte ze van die vreemde geluiden. Ze bewoog heen en weer, ze begon te murmelen in haar slaap.

Delia zag hoe Lord Almeda naar buiten keek, ze keek zelf ook naar buiten. Ze had een rustgevende blik in haar ogen. "Servio" sprak ze met een heldere klank als die van een nachtegaal. Ze glimlachte licht naar Lord Almeda "Wat bent u van plan?" ze kon heel snel opmerken als Lord Almeda een plan zat te beramen.

Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 4:04 pm

servio keek delia aan, ik ben aant denken over de 2 skywalkers, we hebben niet genoeg informatie om dit moment over zo om een goed plan te maken om ze naar deze kant te krijgen, ik weet wel als je er een hebt komt de andere van zelf. zucht hij en gaat in zijn stoel zitten.

try werdt meteen met een schok wakker en hij staat op en loopt naar de kamer van lena toe, en hij klopt zachtjes, soms voelde hij dingen aan
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 4:10 pm

Soms kon Delia zichzelf niet in de hand krijgen en wou ze haar charms gebruiken bij Lord Almeda. "Wat nou als ik zorg dat je ze allebei krijgt" zei ze heel verleidelijk en terwijl ze dat zei masseerde ze zijn schouders heel teder.

Lena woelde en kroelde in haar bed, ze schrok opeens wakker toen ze geklop hoorde. Ze voelde zich bezweet aan. "Wie is daar?" zei ze. Altijd als iemand klopte vroeg ze wie daar was. Ze was bang dat de Sith kwam en haar of haar broer zou grijpen.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 4:15 pm

ik ben het, alles goed, vraagt try, hij wist tot het goed was zolang ze antwoord gaf en hij wist tot ze vaker droomde, hij had het maar zelfde lena had het erger dan haar.

hmmm, je mag het proberen, maar doe voorzichtig ik wil ze levend... zegt servio en hij schoud met zijn schouders de handen van delia weg, je weet wat is daar van vind zegt hij ter na drukking, je mag mensen mee nemen mocht je hulp nodig hebben zegt hij
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 4:21 pm

"Dat hoeft niet Servio, ik ga dit keer undercover" zei ze met een speelse glimlach. Haar handen werden afgeschud en liet haar handen langs haar zij hangen. Meestal sloeg ze meteen haar slag, maar dit keer moest ze sluw te werk gaan. Het waren de kinderen van Luke Skywalker.

Lena hoorde de betrouwbare stem van haar broer, ze zuchtte. "Kom maar binnen Try?" Als Try eenmaal binnen was keek ze hem aan. "Het gaat niet zo goed. Er gaat is ergs gebeuren ik voel het" sprak ze met een bezorgde toon.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 4:29 pm

goed, zegt servio dan en pakt iets uit zijn zak het was een chip en hij geeft die aan delia, daar staat informatie op die we hebben van ze het is niet veel maar het kan je toch helpen, zegt servio kort, ga nu, ik heb nog dingen te doen zegt hij, soms was hij wat kort af maar dat was enkel als hij dingen was aant bedenken en dat moest hij in stilte kunnen doen

try was naar binnen gegaan en keek zijn zusje aan, en hij knikt, ik voel ook iets maar ik kan het niet plaatsen zegt try en loopt naar het raam en kijkt naar de stad, maar we zullen en kraar voor zijn geloof me.
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 4:33 pm

Delia kreeg een chip en knikte enkel nog, ze wist waarom die nu zo kortaf was. "Dank u Servio" sprak ze en ging zijn kamer uit. Ze liep naar haar eigen kamer, want ze zou vandaag al gaan. Ze zou opzoek gaan naar die Skywalker kinderen en zou ze hoe dan ook meenemen.

Lena knikte en liep ook naar het raam toe, ze legde en hand op zijn schouder. "Je hebt gelijk. Samen zijn we sterk Try" sprak ze bemoedigend.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 4:38 pm

servio keek enkel uit het raam terwijl hij zijn geest afsloot en na dacht

try keek naar zijn zusje en glimlachte, dat klopt, zegt hij, ik ga het ont bijt maken zegt hij dan en knipoogt naar lena en loopt de kamer uit en gaat in het kleine keukentje beginnen met het ontbijt te maken, dat deed hij wel vaker,
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 4:41 pm

Lena knikte naar haar broer "Oke is goed, ik kom er zo aan" sprak ze. Ze zag hoe haar broer haar kamer uit ging. Ze zuchtte en bleef staren uit het raam naar de stad, langzaam sloot ze haar ogen en ze maakte haar geest helemaal leeg. Ze probeerde te horen in zichzelf, ze moest weten wat er aan de hand was.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 4:46 pm

try was zezig met wentelteefjes te maken en had er een aantal klaar en legde ze op een bord en dat bij een kleine ronde tafel waar ze altijd doen ontbijten die hij gister avond al gedekt had, LENA...eten, roept try dan terwijl hij de keuken snel op ruimt hij moest achter een halsuurtje trainen in de hal
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 4:51 pm

Lena was zo diep in zichzelf dat ze haar broer niet hoorde roepen. Ze zag iets, maar het was te bewolkt voor haar om het duidelijk te zien. Langzaam ging haar ogen open en knipperde een paar keer, ze schudde even met haar hoofd en hoorde enkele minuten later pas haar broer roepen. "Ik kom al" sprak ze een beetje in een trans. Langzaam liep ze haar kamer uit en zag de wentelteefjes. "Hmm ziet er lekker uit" zei ze met een glimlach. Ze zuchtte en nog steeds dacht ze na over die bewolking, ze snapte het niet zo goed. Ze moest met de mensen praten van de opleiding. Maar die zouden haar nooit gaan geloven.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 4:55 pm

bedankt, zegt try en zag aan lena's ogen tot ze iets gezien had maar hij vroeg niet verder dat deed hij nooit hij wilde zich niet op dringen tegenover haar, en hij nam een wentelteefje en begint te eten wat sneller dan normaal intussen als hij zijn mond leeg heeft zegt hij, ik moet dadelijk trainen...wil je mee o ga je nog iets anders doen?

ik moet achter 10 min weg ben er rond 7 uur weer ik hoop dat jij er dan nog bent:p
Terug naar boven Go down
Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 5:02 pm

Das jammer Sad, misschien wel. Weet niet, waarscheinlijk zit mijn ma er dan achter. Probeer wel te komen rond die tijd als het lukt Razz

Langzaam at Lena haar wentelteefjes, ze deed er nu veel langer over dan dat ze normaal altijd deed. Eenmaal klaar hoorde ze haar broer en zuchtte even. "Weet niet Try? De mensen willen nooit dat ik train. Weet je nog wat de laatste keer gebeurde toen ik mee ging trainen?" O ja, ik heb iemand bijna knock out gemaakt, dacht ze in zichzelf.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   vr okt 22, 2010 5:08 pm

lena alsof mij dat nog nooit is gebeurt. zegt try, en ik heb het met de raad er over gehad je mag met mij trainen volgt hij er achteraan, en kijkt zijn zusje aan terwijl hij de tafel doet af ruimen, hij had zijn force ook niet onder controle en gebruikte het alleen als hij kwaad was...en hij pakte zijn riem met lichtzwaard en deed hem om. kijk maar wat je doet, en ken je emily nog die jedi meesteres ze is terug sinds gister avond(hij probeert hun als enige te helpen met hun force maar ze is vaak op missie)

oke

ps dit is try maar dan met blauwe ogen

http://browse.deviantart.com/?q=boy&order=9&offset=48#/d1gmmpc
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: only rpg wie?   Vandaag om 8:06 pm

Terug naar boven Go down

only rpg wie?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-