Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.

IndexRegistrerenInloggen

Deel | 

Gladiator rpg wie wil?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 18  Volgende
AuteurBericht
Sanne

Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   ma okt 03, 2011 8:09 pm

Luce schreeuwde het uit van de pijn toen de verzorger haar wonden begon te hechten. 'God stelletje idioten!' riep ze kwaad. 'Doen we dit tegenwoordig niet meer met verdoving?' Ze kneep haar ogen samen en beet op haar lip om een volgende kreet te smoren. Die mensen hier waren echt gek.

Camiel keek naar zijn moeder. 'Moeder! Je hebt zelf gedaan wat die meid met -naam- heeft gedaan! Denk je echt dat ik er naar uit kijk om haar dag en nacht in huis te hebben en op haar te moeten gaan letten? En dan die Marc. Dat is ook geen lieverdje...' Hij schudde zij hoofd. 'Aanzien of niet. Ik neem ze niet mee.'
Terug naar boven Go down
feniks vlame

Aantal berichten : 4585
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   ma okt 03, 2011 8:16 pm

als je verdoving wilt kan je die krijgen, maar wel helemaal zegt de heler en ze keek luce aan ze bedoelde haar in slaap maken. en ze wachte even op haar keuzen de meesten wilde dat niet,en ik wil geen gevloek horen zegt ze dan.

marc ging als een razende te keer en schopte een bewaker achter uit en gaf eentje een kop stood en hij bleef ze uit schelden en je merkte tot hij het niet tollereerde. maar dan kont een bewwaker met een doekje aan en marc begon in een andere taal te vloeken en te schreeuwen, en toen de doek om zijn kmond en neus werd gelecht was hij binnen een paar secondes weg.

de moeder keek camiel aan, je vader heeft al jah op het aanbod gezegt en die neemt hij niet terug, jij jij hoeft hij niet heletijd op te letten en wij zorgen voor extra bewaking en betere dan die van hier, dus jou gebeurt niks, zegt ze steng. en nu geen woordt er meer over. we hebben dadelijk nog een feestje, zegt ze en ze loopt weg.
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   ma okt 03, 2011 11:31 pm

Camiel rolde met zijn ogen. 'Waarom luisteren ouders nooit?' vroeg hij zacht. Meer aan zichzelf dan aan Juna. 'Ik wil ze niet. Ik wil geen slaven en zeker haar niet.' Hij haalde een hand door zijn haar en zuchtte diep. 'Waarom heb ik dit? Het is mijn verjaardag! Ik bepaal wat ik wil? Wat is er zo moeilijk aan het woord nee dat ze het niet begrijpen?' Camiel keek naar Juna. 'Je zal wel denken: die is gek.' mompelde hij.

Lucindia keek naar de verzorger. 'Doe maar.' zei ze. Liever dat dan afgan in het bijzijn van al die bewakers en Marc. Nee dan maar helemaal verdoofd dat ze niets merkt dan het uit schreeuwen omdat die verzorger niet bepaalt zachtaardig deed toen ze haar verzorgde. Luce keek naar het plafond en sloot toen haar ogen. Ze wachtte af.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   di okt 04, 2011 5:39 am

Juna grinnikte. Nee je bent niet gek. Geloof me maar. Zegt ze. Kom we gaan naar het feest vergeet die slaven gewoon. Zegt ze tegen camiel.en ze liep een beetje verderen keek camiel aan.

Marc was in slaap en werd verzorgtaan zijn wonden. eerst deden ze die van zijn hals en rug en daarna die van de wolf.

De heler pakte een doekje en knikte naar luce en heild het op haar mond en neus. Goed in en uit ademen. zegt ze tegen haar en ze keek op toen de vader van camiel binnen kwam en die begon tegen haar te spreken.
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   di okt 04, 2011 6:36 pm

Luce mepte het doekje weg toen ze de vader van Camiël zag. Negen van de tien keer als hier een hoge piet beneden kwam had dat een betekenis en dit vertrouwde ze niet. Wantrouwig keek ze naar de man en de heler. Ze kon jammer genoeg niet verstaan wat ze zeiden. Dat wilde ze wel heel graag.

Camiël stond op en floot de hond. Deze kwam op een drafje aanzetten en keek hem met zijn grote ogen aan. 'Kom jongen. Ik laat je niet alleen hier.' zei hij waarna hij de lijn vast klikte en met Juna mee terug liep.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   di okt 04, 2011 7:59 pm

De heler keek waarschuwend naar luce en ging veder met de vader van camiel en toen die weg ging keek ze luce aan. Mag ik je nog verzorgen of wil je zo blijven rond lopen. Zegt ze tegen haar en keek haar afwachtent aan.

Marc zijn wonden waren bijna verzorgt. Je merkte tot ze zijn wonden snel gehecht waren en het verband was zo aangebracht in de hoop tot hij het niet kon af trekken.

De heler van luce keek om. Als hij klaar is breng je hem na de koets die klaar staat. Zegt ze tegen eentje en die knikte en nam marc mee

(idee: die 2 gaan dadelijk op het feest terecht oomen als een vermaak moet alleen nog bedenken als wat)
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   di okt 04, 2011 8:10 pm

voor luce weet ik wel wat. Die is best elegant en mag er ook wel wezen. Moet ze alleen kleren aan die haar wonden bedekken. Dan kan ze als danseres ofzo rond lopen.
--------------------------
'Ik ga niet met ze mee als je dat soms denkt.' zei Lucindia vel. 'Dan ga ik nog liever dood hier!' Ze keek de vader van Camiël aan. Koppig kwam Luce overeind en bedekte haar wond met haar hand. Ze keek er kort naar en maakte de hechting zelf snel af. Beter dat dan een heler die er uren over deed om het te hechten. Haar ogen verloren nog de heler nog de vader van Cam uit het oog.

Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   di okt 04, 2011 8:16 pm

is goed, dacht wel al zo iets voor luce alleen even kijken voor marc
------

de vader van camiel gaf lucendia een klap. niet voor je beurt praten zegt hij bruut weg, en hij keek naar de bewakers, neem haar ook mee. en hij keek naar de heler en knikte en hij zelf liep ook weg dan, hij moest dingen regelen voor het feest, hij zou die slaven wel op zijn nummer zetten en camiel moest dat ook eens gaan leren vond hij. en onder weg praate hij met een goede strenge bewaker van hun en zei hoe hij het dadelijk wilde hebben

marc was nog van de wereld toen ze hem in de kooi/ koets hadden gelecht en hem vast haden gemaakt aan de tralies wetent hoe hij was als hij wakker was.
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   di okt 04, 2011 9:35 pm

'Jij kunt me niets bevelen! Helemaal niets!' riep Lucindia kwaad. Ze keek rond en toen niemand oplette stopte ze de naald waarmee ze de wond had afgehecht in haar opgestoken haar zodat niemand het zou opvallen. Ze zou hier weg komen. Snel. En dan niet omdat iemand haar mee nam. Ze keek daarna uitdagend naar een bewaker. 'Dus, waar gaan we heen?' vroeg ze zachtjes maar met een lichte speelse ondertoon. Ze was verzwakt. Maar beter getraind dan dat hij was. Dat was een pluspuntje.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   di okt 04, 2011 9:42 pm

naar een feestje zegt de bawaker uitdagent en hij probeert haar te pakken, ze moesten naar het huis van camiel gebracht worden ze allen bij marc hadden ze al er in nu alleen luce nog, en hij riep nog 2 bewakers er bij en de laatstwe die binnen kwam sloot de deur af.
-----
ik ben aant denken wat ik marc can laten doen op het feest, het moet eigelijk iets vernederents voor hem zijn
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   di okt 04, 2011 9:49 pm

'He dit is kinderachtig!' riep Luce toen ze zag dat de deur gesloten werd. Ze keek naar de 3 bewakers die tegenover haar stonden en zocht een oplossing om hier weg te komen. Maar zo 1,2,3 kon ze niets vinden aangezien er tralies voor het raam waren. 'Dan er maar doorheen he.' mompelde ze.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   di okt 04, 2011 9:54 pm

een bewaker sprong naar voren maar miste, maar dan grepen de 2 bewakers luce vast, we hebben geen zin in jouw rebels gedrach, hopelijk leer je manieren bij je nieuwe meester. grinnikt doe, en hij pakte het doekje over van de heler, weltrusten zegt hij dan vals en duwt het doekje stevig op haar neus en mond.
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   di okt 04, 2011 9:59 pm

Lucindia stribbelde wild tegen maar uiteindelijk merkte je dat haar kracht haar in de steek liet en dat Luce aan het in zakken. Ze viel slapeloos neer in de armen van de bewaker, minpuntje. Haar armen slap langs haar lichaam.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   di okt 04, 2011 10:06 pm

de bewaker tilde lucindia moeiteloos op toen ze slap was geworden en ze brachten haar ook naar de kooi/koets en legde haar er in en deden haar een boei om en die ook vast maken zoals ze ook bij marc hadden gedaan. zo konden ze strakjes geen kant op. toe de koets klaar was ging die op weg naar het huis van camiel en diens familie waar ook het feest gehouden zou worden.
-----

zullen we door spoelen naar het feest,
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   wo okt 05, 2011 10:59 am

is goed maar mag ik er even op wijzen dat cam misschien die slaven helemaal niet wilt? IK heb geen idee wat ik ze moet laten doen en alles en het geeft een hele andere draai aan het verhaal nu. Het zijn gladiatoren, geen slaven van een rijke luis... :S
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   wo okt 05, 2011 2:16 pm

Nee is goeddan gaan ze na het feest gewoon terug.
Door iets dat gebeurt XD

Alles was klaar gemaakt voor het feest toen de koets aan kwam werden marc en luce naar binnen gebracht.
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   wo okt 05, 2011 3:09 pm

Luce was nog altijd niet helemaal bij. Ze keek wazig voor zich uit en stribbelde niet tegen omdat ze daar gewoon de kracht nog niet voor had.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   wo okt 05, 2011 3:28 pm

Marc begon wakker te worden en be bewakers begonnen sneler te werken. En eenmaal in een kamer lagen de kleren voor marc en luce klaar. Die moesten ze aandoen voor naar de feest zaal mochten. En marc was nog wat bij aant komen toen hij luce zag. Gaat het vroeg hij suf
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   wo okt 05, 2011 4:10 pm

Luce keek rond. 'Waar.. waar zijn we?' vroeg ze langzaam. Ze probeerde op te staan maar viel weer om. Die vervloekte verdovingsmiddelen ook altijd. Ze keek naar Marc en knikte. 'Ik denk het wel...' zei ze langzaam. Ze voelde in haar paardenstaart en voelde dat de naald nog altijd bij haar elastiekje zat. Mooi dan had ze tenminste iets.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   wo okt 05, 2011 4:43 pm

Marc keek luce aan. Sorry ik zou het ook niet weten maar ik denk bij een of andere rijke lui. En marcging staan en wankelde even maarbleef dan toch recht staan hij was wel wat gewend en nu voelde hij de pijn nog niet. Gelukkig ik was al bang tot je iets ergs had over gehoiden aan die wolven. Zegt hij. Mmaar eerst moeten we hier weg. Volgt hij er achter aan en nog geen 3 secondes later komt een bewaker binnen en wijst naar de kleren. Die moeten jullie aan doen sidt hjj tegen ze.
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   wo okt 05, 2011 4:53 pm

Luce keek om naar de kleren. Ze hielt het ''jurkje'' omhoog en keek naar de grote hoeveelheid stof die het was. Bijna niets dus. Ze barstte in lachen uit en keek naar de man. 'Ja tuurlijk. En ik ben de koning van china.' Ze rolde met haar ogen. 'Dacht het dus even niet he.' Als ze die kleren aan zou doen zou je nog meer de wonden zien die ze had dan wanneer ze haar vecht kleren aan had.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   wo okt 05, 2011 8:41 pm

marc keek ook naar zijn kleren hij was het wel met luce eens hij was dan wel is waar een man en had niet zoveel te verbergen, maar zo was alles zichtbaar.´ik stem met haar in. zegt hij tegen de bewaker en hij keek van luce naar de bewaker. maar die keek hen dodelijk aan. aan doen en wel nu, en geloof me ik kom het niet nog eens zeggen. zegt de bewaker en hij ging terug naar de deur, jullie hebben 5 min zegt hij tegen hen en sluit de deur dan. marc zuchte diep, hij zou dit weigeren, vechten in de arena oke, maar zich laten kleineren door door iets te moeten doen nee. bij vechten had je tenminsten nog wat waardig heid vond hij. en hij keek luce aan
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   wo okt 05, 2011 11:17 pm

Lucindia had het jurkje neer gelegd en keek er sceptisch naar. 'Nee.' mompelde ze. 'Ik ga dit niet aan doen en dag gaan ze merken ook.' mompelde Luce zachtjes waarna ze de naald uit haar haar haalde en er scheuren in begon te maken. Ze maakte de bandjes kapot zodat ze het jurkje niet aan zou kunnen doen. Daarna bekeek ze het resultaat en stopte de spelt terug. Ze liep naar het raam en keek naar buiten. Er zaten dan wel tralies voor maar dat wilde niet zeggen dat de kat die daar beneden zat niet naar binnen kom komen. Ze frunnikte wat en opende het raam waarna ze het dier begon te lokken. Het beestje kwam spinnend naar haar toe. 'Brave meid.' zei Luce zachtjes.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   do okt 06, 2011 6:23 am

marc keek geamuzeert toe. ik moet het zeggen je bent zeer vinding rijk. antwoord hij en hij ging tegen de muur aan staan om dat hij toch wat pijn had en hij wilde het niet laten zien. en hij keek naar de deur als die man binnen kwam zou die boos zijn en ook niet zoon beetje dan moest hij zijn kans grijpen.
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   do okt 06, 2011 12:02 pm

'Moesten ze bij de arena maar beter oppassen.' Luce legde de kat op het jurkje en jutte hem een beetje op zodat hij ging blazen als je bij hem in de buurt kwam. 'Zo van mij mogen ze komen.' zei ze rustig terwijl ze weer op de stoel ging zitten en afwachtte.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Vandaag om 10:20 pm

Terug naar boven Go down

Gladiator rpg wie wil?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 18Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 18  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: