Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.

IndexRegistrerenInloggen

Deel | 

Gladiator rpg wie wil?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
AuteurBericht
Sanne

Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   do okt 20, 2011 10:02 am

Luce keek hem aan. Jij vormde haar lippen. Ze keek Marc aan en glimlachte. Het moest wel Marc geweest zijn. Ze wist het zeker. Harm was altijd zo voorzichtig geweest en had voorzorgsmaatregelen getroffen. Toen die keer met Marc had ze dat niet gedaan. Het moest wel. Dan ineens voelt ze een hand op haar schouder die haar ruw vast greep. Ze draaide zich om en keek in de kwade ogen van Camiël. 'Had iemand jou niet de opdracht gegeven in je kamer te blijven totdat hij zei dat het anders mocht?' zei hij ijzig. Luce liet Marc zijn handen los en knikte gehoorzaam. Ze keek Marc nog een keer aan en liep toen de kamer in. Dan kijkt Camiël naar Marc. 'Uitleg en wel nu.' siste hij.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

Aantal berichten : 4585
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   do okt 20, 2011 10:58 am

Marc zag de lippen jij vormde maar hij kon zijn blijheid niet uiten want daar was camiel. Ik werd na mijn cel gebracht en die deur ging open en ik zag luce en ik was gewoon bezorgt en ging naar haar toe. Alsjeblieft doe haar niks. Zegt marc smekent en hij keek camiel aan het was kiet gelogen wat hij zei. Hij was ook naar haar toegegaan uit bezorgt heid. En ik had haar zolang niet gezien. Zegt hij zachtjes en keek naar de grond.
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   do okt 20, 2011 1:27 pm

'En jij denkt haar nu nog te mogen zien? Als je je gewoon gedragen had had ik met Harm kunnen regelen dat je even in privé met haar mocht praten. Voor 5 minuten maar nu kan je dat wel vergeten.' siste Camiël waarna hij hem een mep gaf. Hij keek naar de bewakers. 'Breng hem terug naar zijn cel. Geen eten voor de komende 3 dagen. En vraag Harm naar mijn kamer te brengen.' zei hij rustig waarna hij 2 bewakers opdracht gaf voor de deur van Luce te blijven staan zodat ze niet meer de kamer kon verlaten. Hij draaide zich om en liep richting zijn kantoor.

Luce was blij dat ze tenminste Marc kon vertellen wat er aan de hand was. Maar ze vond het jammer dat Camiël het gemerkt had en tussenbeide was gekomen. Ach er waren nu tenminste 2die wisten wat er echt aan de hand was en dat waren Marc en zij.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   do okt 20, 2011 1:34 pm

Marc voelde de klap maar de woorden die camiel zei deden hem welis waar nog pijner en hij wilde er tegen in gaan maar besloot het niet te doen en hij deed zijn mond weer dicht en hij liep mee met de bewakers, fijn 3 dagen geen eten of niks...hij was benieuwt eerder kon hij die straf makkelijk hebben maar met het middel had hij het nog niet gehad...dus het werd af wachten

harm had al van alles geregelt en hij kwam na een kort geklop de kamer van camiel binnen een bewaker had hem vertelt tot hij hem wilde spreken en hij was benieuwt waar over..., goede middag. ik had begrepen tot je me wilde spreken, zegt hij dan
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   do okt 20, 2011 1:38 pm

Camiël kwam overeind. 'Je moet beter op haar letten.' zei hij rustig. 'Je hebt haar wel is waar weggehaald uit haar oude cel, weg gehaald bij de andere. Maar toch zagen zij en Marc een mogelijkheid om met elkaar te praten. Ik weet niet wat ze hem verteld heeft, maar las je het geheim wilt houden raad ik je aan op te passen met wie ze nog kan spreken. Ze is een sluwe dat weet je. En volgens mij zal ze er alles aan doen om bij Marc te komen.' Hij klonk een beetje geïrriteerd.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   do okt 20, 2011 1:48 pm

Harm keek camiel aan. sorry tot dat gebeurt is maar ik kan niet alles in een keer regelen. ik moet voor veel dingen zorgen nu blijk tot ik vader word en niemand en ook niemand het mag weten, zegt harm dan ook wat geprikkelt en je zag ook aan hem tot hij moe was. maar ik zorg tot ze beter bewaakt word en daarna ga ik slapen het is al laat en ik heb bijna alles al geregelt, zucht hij vermoeit en knikte naar camiel,
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   do okt 20, 2011 1:59 pm

Camiël rolde met zijn ogen. 'Denk je soms dat ik genoeg tijd heb om alles te regelen. Ik heb hier meer dan 200 gladiatoren. Waarom denk je dat ik iemand als jou heb aangenomen.' Camiël zuchtte. 'Laat ook maar.' mopperde hij. 'Voor nu heb ik het voor je opgelost. De bewaking van Luce is omhoog gegaan en ze kan nergens meer heen. Volgende keer doe je het zelf maar. Jij moest haar zo nodig zwanger maken.' Dat laatste mopperde hij. Hij ging weer zitten en ging verder met zijn papieren.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   do okt 20, 2011 2:22 pm

Wat jij wilt. Zegt harm die geen zin had in ruzie met camiel. Hij was nu gewoon boos omdat hij die luce perongelijk zwanger had gemaakt en dat ging hem geld kosten. En camiel wist ook tot hij genoeg deed hier. En als dit bij hem was gebeurt had hij ook zo gereageert. Ik zie je morgen wel. Antwoord hij kort en moe en hij gi.g weg hij zou de rest morgen wel regelen

Marc was dol blij hij werd vader en luce werd moeder. Hij moest zich nu goed gedragen voor haar en met die gedachten viel hij in slaap
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   do okt 20, 2011 2:38 pm

Luce was op het bed gaan liggen. Ze keek naar het plafond en dacht diep na. Marc wist het, Camiël was boos en Harm wist niet wat hij met de situatie aan moest. Daar kon ze gebruik van maken. Ze moest alleen een beetje met hem spelen. Maar ze wist zeker dat hij het kon waarderen als ze een stuk vriendelijker en rustiger deed. Ze viel glimlachend in slaap bij die gedachte.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   do okt 20, 2011 2:40 pm

En nu.....?
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   do okt 20, 2011 2:46 pm

ik wilde Luce zoiezo, ondanks dat ze bang is, Harm laten verleiden in de hoop dat hij haar meer vrijheid zal geven ze zo zo een manier kan zoeken om te kunnen ontsnappen samen met Marc Razz
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   do okt 20, 2011 3:35 pm

Oke goed

Marc had nu al 2 dagen geen eten gehad en hij lag rierend op zijn bed in zijn cel normaal kon hij makkelijk t dagen volhouden. Maar nu het was pas de 2e dag en hij was al dood ziek. Niet gewoon een griep maar echt ziek. En hij vroeg zich af hoe het kwam misschien omdat hij nog steeds weekelijks die spuit kreeg en dit er gewoon bij kreeg.

Een zuster onderzoch luce dagelijks en dat meisje was erg lief maar het was ook te zien tot ze een slaaf was en toen harm binnen kwam verliet ze met gebogen hoofd de kamer. Harm keek luce aan hij was nu wT van de schrik bekomen gelukkig. Hoe voel je je...is de misselijk heid al weg getrokken. Vroeg hij aan haar
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   do okt 20, 2011 3:48 pm

Luce keek op toen het meisje weg ging en keek naar Harm. Ze knikte. 'Het gaat beter. De misselijkheid is weg getrokken. Ik voel me alleen schuldig..' Luce beet op haar lip. 'Ik heb me niet goed gedragen tegenover u. En nu ik een kind van u verwacht wil ik u vragen om een nieuwe kans.' Luce haar stem was zacht, kwetsbaar.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   do okt 20, 2011 9:49 pm

Harm keek lice wantrouwig aan. Denk er aan meisje speel geen spelletjes want ik blijf je toch zo behandelen na die streken die je me gelevert hebt. En als je niet doet wat ik zeg zal jou kind het berouwen. Zegt hij dreigent en hij trapte niet in het gevlei ze was ineens te gehoorzaam. Ik wil tot je rustig aan doet. En je gedraagt na de zusters die zullen je door deze maanden heel lootsen. Zegt hij en hij legde nieuwe schone kleren op een stoel keer

Marc was ziek en lag rillend in zijn ren
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   do okt 20, 2011 10:09 pm

Luce keek Harm rustig aan. 'Ik vraag alleen maar een nieuwe kans.' zei Luce zachtjes. Ze draaide zich om en liep naar het raam. Ze keek naar de lucht. 'Ik wil niet dat mijn zoon zich gevangen zal voelen wanneer hij geboren word. Ik wil er alles aan doen om de toekomst voor hem zo mooi mogelijk te maken.' Ze draaide zich om naar Harm. 'Ik hoop dat je dat begrijpt. Dat je me een kans geeft. Voor jou zoon.' Ze keek hem hopeloos aan.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   do okt 20, 2011 10:34 pm

harm luisterde aandachtig. ik zal er goed over na denken, en zolang jij je goed gedraagt zoals ik net al zei dus gehoorzaam, des te meer kans zal hij krijgen, en die zal ik hem geven, zegt harm rustig en beheerst
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   do okt 20, 2011 10:37 pm

Luce knikte. Ze liep naar de kleren en bekeek ze. Ze waren beter dan dat ze nu aan had. Ze keek op naar Harm. 'Dankje voor de kleren.' zei ze waarna ze naar hem toe liep en hem een zacht kusje op zijn wang gaf. Ze moest ergens beginnen en aangezien hij zich gedroeg als een saaie ouwe man moest zij maar stappen ondernemen. Het zag er naar uit dat hij niet echt onder de indruk was nog.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   do okt 20, 2011 10:49 pm

ik hoef geen dank, zegt harm koppig en niet veel later voelde hij de kus en hij gaf haar een klap in het gezicht. speel geen spelletjes me en doe gewoon wat ik je zeg, snauwt hij verhit en toen liep hij de kamer uit en gooide hij de deur weg. dit was de grootste fout ooit.
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   do okt 20, 2011 10:56 pm

Luce voelde hoe haar wang opgloeidde van de klap die Harm haar verkocht had. Ze liet het zo en hielt zich sterk. Ze wist zeker dat ze Harm wel kon breken. Hij kon haar breken dan kon zij met een beetje geluk hem ook voor haar winnen. Ze legde de nieuwe kleren op haar bed en deed haar vieze kleren uit en haar schone aan. De smerige kleren legde ze onder de kleine wastafel. Die zou ze morgen wel even zelf wassen. Deed toch niemand voor haar.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   do okt 20, 2011 11:09 pm

marc is ziek

en steff is moe+ inspi loos en gaat slapen
doei xxx
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   do okt 20, 2011 11:46 pm

we moeten iets voor Marc verzinnen... :O -denkt-
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   vr okt 21, 2011 7:57 am

Denkt mee XP
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   vr okt 21, 2011 10:05 am

ik weet momenteel niets.. ik moet zo gaan werken dus ik hoor het wel Razz
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   vr okt 21, 2011 10:06 am

oke ik denk nog na ben even ispiratie loos
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   zo okt 23, 2011 12:24 pm

ik wil niet dat ie dood valt. liep zo mooi :O
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Vandaag om 2:16 pm

Terug naar boven Go down

Gladiator rpg wie wil?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 15 van 18Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: