Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.

IndexRegistrerenInloggen

Deel | 

Sanne & Steff

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Sanne

Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 11:14 am

Destiney keek naar de 2 grote eiken deuren recht voor haar. 'De troonzaal...' zei ze zachtjes. 'Dat zal ze wel zitten. Maar vast niet alleen.' Destiney beet op haar lip. 'Hoe wil je dat ik haar mee krijg? Als Galbatorix daar zit maak ik geen schijn van kans!' Destiney keek naar de weerkat naast haar op de grond.

De elfen vuurde pijlen af en een kleine groep ruiters begon met zwaarden de bewaking aan te vallen. Maar geen van de elfen ging verder naar het kasteel. De rijder van het kleine paarse draakje, zat er niet tussen.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

Aantal berichten : 4585
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 11:20 am

ga naar binnen en praat even met hem, zorg tot je dicht bij je draakje staat ik sorg voor een afleiding.

try merkte tot het een afleiding was maar wist tot de rijder naar de troonzaal was en hoopte tot het die gene lukte weg te komen, en dan ziet hij een elf met een zwaard voor zich staan en hij ontweek het nog net en trok zijn zwaard en viel aan

galbatoberix keek nog even naar het gevecht en liep terug naar zijn troon
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 11:24 am

Destiney haalde even diep adem. Toen opende ze de deuren en liep de troon zaal in tot vlak voor Galbatorix. Toen ze de grote zwarte draak zag had ze meteen spijt van haar actie maar ze kon niet meer terug. Ze keek Galbatorix kalm aan en wachtte tot hij wat zou gaan zeggen. Als Ellera nou maar met een goede actie kwam kon ze het kleine paarse draakje, dat nu vol op tegen sputterde. Shruikan gromde enkel maar en wachtte op wat zijn rijder zou doen.

De elfen vochten.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 11:27 am

galbatoberix keek naar het meisje dat binnen kwam hij had een elf verwacht maar dat was het blijk baar niet het was een gewoon mens. ik ben verbaast gezien wat er buiten allenmaal staat had ik gedacht tot je eel elf zou zijn, maar dan heb ik hier bij mij een mens staan. zegt hij charmant en keek van haar naar het draakje, je hebt een vrouwtjes draak. zegt hij dan,

ellera wachte een moment af

try voct(mag die dadelijk gevangen worden genomen)
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 11:32 am

sure Wink
--------
Destiney rolde met haar ogen. 'Hoe vaak ik dat niet gehoord heb: Je woont bij de elfen, we verwachtte een elf niet eens mens.' Ze keek hem aan en trok haar wenkbrauw op. Hoe wist hij dat zij de rijder van het draakje was. Oke, dat dier was bijna niet meer te houden, zelfs Shruikan moest nu moeite doen om het beestje bij zich te houden, maar toch. Haar teken was niet zichtbaar al voelde ze het wel lichtjes branden op haar rechter handpalm. 'Ik denk dat je iemand moet straffen.' zei ze rustig. Ze moest het slim spelen.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 11:34 am

galbatoberix keek haar even vragent aan maar ook nieuwschierig, wie zou ik dan moeten straffen meisje, vraagt hij met een glimlach die kil en charmant was tegelijkertijd en hij kwam ietjes dichter bij haar staan.
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 11:46 am

'Wat denk je van die sukkelige handlanger van je?' Destiney voelde met haar hand aan het verband dat nog altijd om haar nek zat gebonden om de wond dicht te houden. 'Waarom denk je dat hij bang was jou de draak laten zien die was uitgekomen terwijl hij onderweg hiernaartoe was?' Haar ogen stonden kalm maar vanuit een ooghoek hielt ze toch het kleine paarse draakje bezorgd in de gaten.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 11:49 am

hoe weet jij tot hij mij die niet wilde laten zien meisje en daarbij ik heb haar nu toch sist hij dreigender en keek van haar naar het draakje en terug, je merkte tot hij erg oplettent was, en hij dacht aan try die altijd zo rebels was en hij zag er wel wat in terug in dit meisje

try ontweek handig een aanval en rende naar een elf toe en haalde soepel uit naar die genen

ellera maakte zich klaar voor de aanval die ze in gedachten had
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 11:52 am

'Dankzij die jongen was het draakje bijna dood geweest.' zei Destiney zachtjes maar op een dringende toon. 'Weetje soms heb je van die mensen erbij die verkeerde beslissingen maakt en hij heeft er een gemaakt.' zei ze rustig. Als die jongen haar gewoon had mee genomen was het draakje vanzelf gekomen. Maar in plaats daarvan had hij haar en daarbij het draakje bijna omgebracht.

De elfen vochten stevig terug, ze wachtte tot Destiney, Ellera en het draakje terug zouden komen voordat ze de aftocht zouden beginnen.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 11:56 am

galbatoberix vernouwde zijn ogen hij wist nu waarom het ging tyler had die rijder aangevallen hij zou hem daar later over aan spreken, je weet toch hoe jonge jongens zijn die willen zich bewijzen zegt hij dan iets rustiger dan net, maar als je je draak wilt moet je je aan sluiten bij mij zegt hij en gebaart naar het draakje en duwt haar iets naar skurikan toe

ellera vond tot ze dicht bij genoeg stond en ze stond voor je het wist bij de rest en ze sprong op het gezicht van shurikan en krabde hem pijnlijk in zijn oog, dit moest genoeg zijn om hem het draakje los te laten krijgen.

try vocht door
----
brb even met de hond uit
ps tot hoelaat blijf je on
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 12:04 pm

nou ik moet om 2 uur bij de fisio zijn dus rond half 2 ben ik weg tot half 3.
-------------------------------------------------------------
Destiney greep haar kans toen Shruikan wild met zijn staart begon te zwaaien om het kleine wit/paarse draakje te pakken en rende daarna zo snel als ze kon in de richting van de deuren. Ze moest er komen voordat Galbatorix of Shruikan er waren.

De elfen hoorde luid gebrul in de troonzaal en een begon orders te schreeuwen. 'Zodra ze buiten zijn meteen de weg voor ze vrij maken.' Hij wees naar een elf. 'Jij zorgt ervoor dat ze een paard heeft waar ze op weg kan gaan. Zij en de draak zijn de hoofd prioriteiten!' Een van de elfen begon zich aan Tyler te irriteren en gaf hem een fikse mep tegen diens achterhoofd. Hij herkende hem als de jongen die Destiney en het ei had mee genomen.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 12:13 pm

oke;p ik moet met mijn vriend naar eindhoven om zien diploma op te halen weet tot het rond 4 a half 5 is maar savonds ben ik er weer laat
---

ellera sprong van shirikan af en krabde als slag op de vuurpijl galbatoberix ook nog eens en daarna volgde ze desteny riching de deur ze hadden nu wel even de tijd
galbatoberix schreeuwde van woede en van pijn. IK KRJG JE WEL, schreeuwt hij nog

try hoorde het gebrul en keek ook meteen op en voor hij het in de gaten had voelde hij een stekende pijn in zijn achter hoofd en hij viel op zijn knieen en dan werd alles langzamerhand zwart
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 12:19 pm

oohja en we eten uitgebreid omdat mijn broer diploma heeft, misschien dat ik daar ook even mee naartoe moet... Razz
----------------------
Destiney wachtte tot Ellera uit de troonzaal was voor ze de deur dichtsloeg en die blokkeerde. Ze tilde het kleine draakje op en rende door, richting de voordeuren. Ze rende naar buiten en zag de elfen vechten. 'Denk je dat je kan vliegen kleintje?' Het kleine draakje keek Destiney verbaast aan en sloeg haar vleugeltjes uit. Ze wapperde er wat mee en kwam een klein beetje in de lucht. 'Mooi. Zodra ik op een paard zit vlieg jij achter me aan oke?' Het draakje piepte ter bevestiging.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 12:22 pm

de soldaten probeerde de elfen te verslaan en bij desteny af het draakje te komen.
ellera rende met desteny mee maar bleef staan toen ze die jongen zag liggen en keek dan weer weg en ze dacht even na, neem die jongen me zegt ze ineens in de hoofd van de aanvoerder van de elven en daarna springt ze op de hengt van desteny en ze wacht op des.

try had niks door wat er omzich heen gebeurde

galbatoberix kon weer zien en rende naar de ddeur toe en wilde hem open doen maar die was geblokkeert
-----

lekker
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 1:09 pm

Destiney klom op de hengst, gaf het draakje en zetje en die vloog, wel is waar moeizaam, maar het vloog. Destiney dreef het paard aan en galoppeerde weg.

Een van de elfen pakte Tyler en nam hem mee.

sorry was bezig en moet nu weg, zie je straks <3
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 3:00 pm

sorry wist niet tot je gereageert had pa was op mij pc geweest
/------------
try had niks door van het gebeuren rond zich

ellera was opgelucht nu ze weg gallopeerde en ze keek desteny aan.
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 3:31 pm

Destiney galoppeerde door de woestijn, weg van het kasteel. Ze hoopte dat Galbatorix niemand achter hun aan zou sturen. Geen orc's, geen Raz'ac en zeker niet Shruikan. Ondertussen keek ze naar de lucht maar het kleine draakje was nergens te zien. 'Waar ben je kleintje?' vroeg ze zachtjes. Destiney keek achterom naar de elfen. 'We zoeken een rustplek, een grot waar we kunnen blijven als de zon hoog aan de hemel staat en de paarden het zwaar krijgen.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 3:36 pm

daar zegt ellera ineens tegen desteny en ze wijst naar een groepje rotsen en een boom die zouden genoeg schaduw moeten dieden voor de hete middag zon.

try begon langsamerand wat wakker te worden maar had nog niks door van wat er allenmaal gaande was rond hem, alleen tot hij op iets lag dat bewoog
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 3:46 pm

Destiney knikte. Ze reed erheen en steeg af. Ze bond haar paard aan de boom en keek rond. 'Dit zou het moeten doen.' zei ze rustig. Ze pakte haar flacon en nam een kleine slok. Ze had niet veel meer dus moest ze zuinig doen. Ze wachtte tot de hele groep er was en gaf 2 elfen opdracht om ene vuurtje te maken.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 3:49 pm

ellera sprong soepel en behendig van de hengst af en keek goedkeurend rond, en ze bleef dicht bij desteny staan.
try voelde tot het stopte en na nog een bewegin voelde hij iets zacht onderzich, en dan iets rond zijn handen en dat werd aangetrokken en dan schrikt hij wakker en ziet tot hij inde woestijn is met de elven en hij schopt een elf weg, blijf van me af, snauwt hij er bij
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 3:55 pm

Destiney wilde net wat tegen Tyler snauwen toen een grote witte draak met licht paars glimmende schubben met een elegante beweging lande. Ze keek de elven rond en haar blik bleef toen hangen op Destiney. Ze gromde zachtjes wat een beetje op het gespin van een kat leek. Destiney glimlachte. Ze stond vol verbazing naar het dier te kijken. De draak die voor haar uit het ei was gekomen.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 3:58 pm

try snaude een elf af die hem vast wilde pakken en hij ging wat achteruit door met zijn bijnen te bewegen maar toen hij hem weg wilde trappen zag hij de draak en hij keek haar aan. dan voelt hij hoe een elf hem bij zijn haren mee trekt richting de boom, ellera blaast tegen de elf als teken tot ze hem niks moest doen
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 4:02 pm

'Rustig maar Ellera.' zei Destiney zachtjes. 'Bind hem vast zodat hij niet weg kan, maar niet te strak.' Destiney keek naar de elf. Dan loopt ze langzaam naar de draak toe die haar nieuwsgierig had opgenomen. Het dier ging op haar achterpoten staan en spreidde haar vleugels uit zodat Destiney haar goed in zich op kon nemen.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 4:05 pm

try keek naar ellera en dan naar des en hij voelt hoe hij vast word gemaakt en hij baalde want hij kon er niks tegen doen.
ellera keek van try naar desteny en dan naar de draak, ze is zeer mooi, sprak ze tegen des
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 4:07 pm

Destiney keek naar Ellera. 'Dat is ze zeker.' Ze aaide de kop van de draak die haar vriendelijk aan keek. 'Heb je ook een naam?' vroeg Destiney zachtjes aan het dier. Deze sloot haar ogen even en keek Destiney toen weer aan. 'Crystal' zei ze rustig. Haar stem klonk vertrouwd, of Destiney haar al jaren lang kenden.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Vandaag om 8:07 pm

Terug naar boven Go down

Sanne & Steff
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: