Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.

IndexRegistrerenInloggen

Deel | 

Sanne & Steff

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 12:25 am

try duwde het draakje voorzichtig in zijn tas en ging rechtstaan en keek de ruiter aan, en hij pakt het paard en stijgt zonder wat te zeggen op, meestal heild hij zijn mond tegen iedereen tenzij hij het ergens niet mee eens was
Terug naar boven Go down
Sanne

Aantal berichten : 1285
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 12:30 am

De ruiter knikte en de richting van het kasteel en wachtte tot Tyler zijn paard aandreef waarna hij dat zelf ook deed. Hij galoppeerde richting het kasteel van Galbatorix.

Het draakje zat in elkaar gedoken in de tas. Ze piepte zachtjes maar duidelijk angstig. Wachtend op haar rijder...

Destiney werd vroeg in de ochtend wakker. Ze keek rond. Ze zag dat Elad nog sliep en sloot dus zelf ook nog even haar ogen. Ze voelde zich al een stuk beter en wist dan ook wat ze ging doen vandaag. Zodra Elad wakker was zou ze haar spullen pakken en gaan zoeken. Ze wist dat hij te oud was en dus niet mee kon. Maar misschien dat Ellera mee kon komen. Ze hoorde opnieuw en opnieuw het angstige geroep van het kleine diertje dat haar bleef zoeken, dat haar nodig had.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 12:35 am

try kuchte even na de piep hij wilde niet tot de ruiter het zou horen ze mochten niet weten tot het uitgekomen was hoe moest iets bedenken maar dad deed hij dadelijk wel en hij keek voor zich uit en al sneller dan hij eigelijk wilde kwam hij bij de kasteel poort aan en hij stopte en steeg af en keek de ruiter aan.

elle ra kwam de kamer ingelopen via de deur en liep naar desteny toe, geloof het of niet maar de juiste persoon heeft wat je zoekt in handen, zegt ze dan tegen haar en ze was op haar buik gaan zitten en keek haar met een schijn kopje aan
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 12:38 am

'De juiste persoon heeft in handen wat ik zoek?' Destiney keek Ellera vragend aan. 'Waarom spreek je altijd in raadsels Ellera?' Destiney kwam uit bed en kleedde haar aan. Ze keek de weerkat nieuwsgierig aan terwijl ze haar pijl en boog pakte, de koker op haar rug bevestigde en de boog controleerde en wat aanspande.

'Galbatorix verwacht je.' zei de ruiter nors waarna hij weg liep. 'En hij is ongeduldig.' riep hij nog.

en jah ik speel Galbie zo even Razz
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 12:43 am

als je alles voorzegt heeft het geen zin het pad der levende te bewandelen, zegt ellera dan en ze keek naar alles wat ze verzamelde.

try liep door met de tas en toen hij niemand zag rende hij naaar zijn kamer en verstopte de draakje in de kast en hij zocht even door naar iets dat doorkon voor een ei en al snel vond hij iets wat er heel erg sterk op leek, en hij duwde het in de tas en liep terug en nu richting de troonzaal en eenmaal daar klopte hij niet en ging gewoon binnen
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 12:48 am

Galabatorix keek op toen hij de deuren open hoorde gaan. Toen hij Tyler zag vernauwde zijn blik. 'Dat mocht eens tijd worden.' zei hij kil. 'Zelfs een orc is nog sneller dan dat jij bent.' snauwde hij. Hij keek Tyler vernietigend aan. 'Laat het zien.' zei hij terwijl hij weer wat relaxed in zijn stoel ging zitten.

Destiney deed een paar kleine potjes met zalf in haar heuptas en eten en water voor onderweg. Ze liep naar buiten en zadelde de zwarte hengst die voor het huisje in een kleine omheining stond te grazen. Ze keek naar Ellera. 'Ga je mee? Of waren die wijze woorden alles wat ik van je kreeg voor de rit.'

Het draakje probeerde uit de tas te komen, viel daarbij en trok van alles mee wat luid weergalmde in de kamer van Tyler.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 12:56 am

try keek galbatoberix kil maar rebels aan. gedult is een schone zaak en daarbij was het ei gekookt al je overdag door de woestijn loopt, zegt hij en hij loopt dichter bij en hij haalt een ronde glanzend wit(soort ei) er uit en geeft het aan galbatoberix. hij moest die man echt niet

ellera spint, en jou alle avontuur laten beleven dacht het niet, zegt ze en ze spingt op de henft en gaat vervolgens liggen in de tas

een jong meisje met een opvallende silvere goude ketting rond haar hals hoorde lawaai uit de kamer komen
-----

hoelaat ben je morgen weer on
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 1:02 am

denk rond een uur of 9-10 jij?
------------------------------

Galbatorix keek ernaar maar gooide het toen kapot op de grond. Hij kwam kwaad uit zijn stoel waarbij zijn grote donker rode draak zijn kop op hief. 'Jij idioot!' riep hij. 'Je denkt me voor de gek te kunnen houden?' Hij pakte zijn zwaard en drukte dat tegen de keel van Tyler. 'Je moet toch beter weten knulletje.' Hij keek hem kwaad aan. 'En nu ga je me vertellen waar het ei is!' Zijn stem bulderde door de hele zaal.

Het draakje kwam wankel overeind en liep richting de deur alsof het slaapdronken was, heen en weer wankelend. Ze had haar volledige krachten nog niet terug al ging het al beter. Bij de deur ging ze zitten en keek naar het massieve hout. Ze opende haar mond maar er kwam niet meer uit dan een rookwolkje.

Destiney grijnsde. Ze steeg in het zadel, keek nog even om naar het huis waar ze was opgeroeid en het dorp dat er achter lag en gaf toen het paard de sporen. De hengst steigerde en galoppeerde toen het bos in, richting de woestijn.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 1:07 am

ik ook rond die tijd ongeveer
----

try keek gabatoberix kwaad aan en zijn houding was rebels en totaal niet aangezien hij onderhand wel wist tot hij hem niet wilde doden als kleiner jongetje rende hij eerst weg en al of dook in elkaar maar nu niet meer. ik ben h..het ei kwijtgeraakt toen in het stal...er waren veel elven zegt hij en keek galbatorix aan, en dan naar diens draak

het meisje maakte de deur open en zag een klein draakje en ze ging op haar knieen zitten en aaide het dier
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 1:12 am

Galbatorix keek Tyler aan. 'Leg me dan eens uit jongen. Waarom zagen mijn mannen je met het ei vluchten? Waarom had je die grote tas mee toen je hier kwam? En waarom duurde het allemaal zo lang? Je kon makkelijk overdag reizen? Je moet stoppen voor het ei? Dus waar is het?!'

Het draakje kroop langzaam naar achter. Ze keek het meisje doodsbang aan en verstopte haar kopje onder haar vleugel. Zachtjes piepte het van angst. Ze wilde haar rijder niet allemaal vreemde die naar haar keken alsof ze breekbaar was.

Destiney leunde naar voor en volgde de bewegingen van het paard terwijl ze door het bos galoppeerde. Paarden van elven hadden een lang doorzetting vermogen, dat kwam haar nu goed uit. Binnen een dag was ze al een deel de woestijn in. Tegen de nachtval zouden ze die bereiken, ze zouden een plek zoeken om overdag uit te rusten, wanneer het te heet zou zijn. 'Hou vol, ik kom eraan.' zei ze zacht.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 1:18 am

try had deze woorden al verwacht maar hij heild gewoonweg koppig zijn mond, zolang hij zweeg zou hij nog niks vinden en hij keek hem nog even rebels aan en dan draait hij zijn rug naar hem toe en loopt richting de deur

het meisje pakt het draakje op, waarom zit je hier in mijn broers kamer...vraagt ze en ze begint te lopen zoeken naar haar broer met het draakje vast

ellera kwam een kijkje nemen en ze maakte zich zorgen
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 1:23 am

Shruikan brulde kwaad kwam overeind en blokkeerde Tyler de weg met zijn lange zwarte staart. (correctie hij is dus zwart). Galbatorix was weer in zijn stoel gaan zitten en keek Tyler kalm aan. 'Ik vraag het nog eens.' zei hij rustig. 'Waar. Is. Het. Ei?' Na die woorden brulde Shruikan boos en snoof. Zijn grote gele ogen keken Tyler aan.

Het kleine draakje stribbelde uit alle macht tegen, maar zoveel kracht had ze nog niet, niet genoeg om vrij te komen. Ze piepte luid en bang en verstopte zichzelf nog steeds onder haar vleugeltje.

Destiney reed verder. Haar gezicht stond strak en vast besloten. Ze zou het gene wat haar riep vinden. Haar drakenrijders teken had ze verborgen onder een toploze handschoen die ze ook aan de andere hand droeg zodat het niet opviel dat ze er wat had zitten.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 1:33 am

trykeek shurikian kwaad en rebels aan en dan naar galbatoberix en hij deed een paar dreigende stappen naar voren en wilde net wat gaan zeggen maar dan hoort hij een stem en zijn houding werdt meteen inhoudender.

het meisje kwam de troonzaal in lopen, TYLER, roept ze en ze zag de grotere draak en ze bleef meteen bang staan en de lach op haar gezicht was meteen verdwenen.
-----

nog 1 bericht en dan ga ik slapen en spreek ik je morgen weer
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 1:38 am

Shruikan keek op. Hij zag het kleine paarde hoopje in de armen van het meisje en kwam met zijn kop dichterbij haar. Hij opende zijn bek en pakte het kleine draakje bij zijn nekzachtjes vast en nam haar uit de armen van het meisje waarna hij terug liep naar Galbatorix het bange draakje op diens schoot dumpte en waar achter de troon ging liggen met zijn kop op zijn klauwen en met een groot geel oog open om de 2 bij de deur van de zaal in de gaten te houden. 'Laat maar. Ik weet het antwoord al.' zei Galbatorix die het kleine bange draakje aaide. Deze piepte als een bezetene en probeerde weg te komen maar ze was nog te zwak.

Het begon lichter te worden in de woestijn dus Destiney zocht naar een plek om te overnachten. Dat mocht ook wel want haar energie raakte op. Ze stopte bij een verlate grot en zadelde het paard af. Ze legde haar spullen weg en gaf het paard te drinken. Ze deed wat water in een kommetje voor Ellera en dronk toen zelf wat uit de fles. Ze pakte een zalfje en smeerde dat op de wond in haar hals. Ze keek rond en zocht iets brandbaar's.

ik ga ook zo slapen dus Razz
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 1:47 am

try keek zijn zusje aan en gebaarde tot ze weg moest gaan en dit deed ze meteeen alleen als shurikian in de zaal was anders bleef ze vaker hangen, try keek galbatoberix aan. laat het dier gaan het heeft zijn rijder nodig zie je niet hoe zwak en uitgeput, zegt hij weer rebelser alz het meisje weg is en hij loopt naar gabatoberix toe

ellera keek rond ze werd onrustig
----

weltrusten en tot morge
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 1:53 am

'Dacht het niet.' zei Galbatorix rustig. 'Shurikan kan ook makkelijk zonder zijn officiƫle rijder. Dan kan deze het ook. Ze moet gewoon even doorzetten. En ik zie dat ze dat makkelijk kan. Het draakje wist uit de handen van Galbatorix te springen maar werd meteen gegrepen door de grote zwarte draak die haar een stuk makkelijkere tegen hielt. Galbatorix keek Tyler aan. 'En jij moet er eens voor gaan zorgen dat er een draak is die voor jou uit het ei komt. Want ik zie je zonder teken wat betekend dat hier buiten ergens een rijder of rijdster rond loopt op zoek naar dat kleintje. En het diertje leid hem of haar zo naar mij toe.' zei hij rustig, kijkend naar het hopeloze paarse geval dat luid piepte terwijl het vast werd gehouden door Shurikan.

Destiney keek naar de donkere lucht toen er een angst kreet door haar heen ging. Ze keek naar de weerkat. 'Meteen morgen bij het vallen van de middag gaan we verder. We hebben geen tijd te verliezen.' ze ze resoluut. Ze voelde de angst van het draakje erger dan eerst. Zou dat betekenen dat ze in de buurt kwamen? Dat ze de goede kant op gingen?

weltruste sweety <33
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 2:00 am

voor mij hoeft geen uit het ei te komen en dat weet je donders goed, en het is laf iemand zo in een val te laten lopen en nog iets...dat ik was vergeten je weet alles van laf zijn of niet oms. zegt try verhit en hij vond het erg voor het draakje.

ellera keek naar desteny, maak je geen zorgen het is niet ver meer, zegt ze troostent, maar ze was toch ongerust
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 10:07 am

'En jij weet donders goed dat je je normaal moet gaan gedragen wil je dat jou, of je zusje niks overkomt.' Galbatorix keek Tyler harteloos aan. 'Je weet het jongen. Het boeit me niet of je het wil of niet. Maar ik weet dat er ergens een ei is dat voor jou open zal gaan en ik weet dat het gewoon een kwestie van tijd is voordat jullie elkaar vinden.
Het kleine draakje had zich opgerold en was van vermoeidheid gaan slapen. Het lag nu in de klauwen van de grote zwarte draak die het beestje goed in de gaten hielt.

Destiney wachtte ongeduldig tot het middag was. Ze zadelde het paard, steeg op, wachtte tot Ellera ook zat en gaf het dier toen de sporen. 'Nog even knul, we zijn er bijna.' zei ze zacht tegen het paard dat door bleef galopperen. Destiney keek rond. 'Alles lijkt hier op elkaar hoe moet ik weten of we de goede kant op gaan?' Op dat moment zag ze in de verte iets zwarts opdoemen. 'OKe laat maar.. Ik heb niks gevraagd.'
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 10:16 am

try keek galbatorix kwaad aan maar zei nu even niks meer na het dreigement, maar hij zou het ei ontwijken als het kon. mag ik nu weg, vraagt hij met opelkaar geklemde kaken,

ellera zat op het zadel en keek naar desteny aan en moest grinniken bij haar woorden
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 10:24 am

'Ga de wacht houden bij de poort samen met de kapitein.' zei Galbatorix rustig. 'Over 4 uur mag je dingen voor jezelf gaan doen.' Hij keek om naar Shruikan die het kleine paarse draakje bij zich hielt. Hij grijnsde. 'Even geduld kleintje. Je rijder zal je wel aan het zoeken zijn.' zei hij zacht toen het beestje weer begon te piepen.

Destiney stopte het paard op een paar kilometer van het kasteel vandaan. Het dier zou opvallen als ze erop bleef rijden. Ze bond het vast ergens waar schaduw zou zijn wanneer de zon volop scheen en dronk nog wat. Ze bond haar mes aan haar bovenbeen vast en keek toen naar Ellera. 'Blijf je hier of ga je mee?'
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 10:30 am

try keek galbatoberix aan, zoals je wilt, zegt hij met wat spottens er in en hij wierp een laatste blik op het draakje en liep als volgt weg uit de troonzaal zonder een buiging te maken. een maal buiten de troonzaal vloekte hij zachtjes en schudde zijn hoofd en hij ging richting de poort om wacht te houden. en eenmaal bij de poort zag hij de kapithein ook staan.

ellera sprong soepel vsn het paard, en jou alleen laten in het hol van de leeuw dacht het niet zegt ze koppig en ze ging met haar mee. een paar elven zijn onderweg om je hulp te beiden zegt ze dan.
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 10:40 am

Destiney keek naar het zwaar bewaakte kasteel van Galbatorix. 'Dat is hard nodig. Dat zie ik wel ja.' Ze begon zich langzaam richting het kasteel te bewegen. Ze bleef wel in de bescherming van bomen en rotsen zodat ze haar niet zouden ontdekken voordat ze al in het kasteel waren. Hoe kwam ze hier ooit binnen en kon ze het draakje vinden? Wat stond haar daar binnen te wachten? Ze wist dat Galbatorix zelf ook een draak had. Een volwassen dier.

Het kleine draakje begon tegen te stribbelen uit de klauwen van Shruikan toen ze de aanwezigheid van haar rijder begon op te vangen. Ze begon luid en irritant te piepen en met haar vleugels te slaan. Shruikan begon het kleine draakje tegen te houden maar die bezat ineens zoveel energie dat het kleintje hem begon te irriteren. Hij brulde luid en het kleine paarse geval zat meteen ingedoken tussen zijn klauwen.

zou jij zo Galbatorix over willen nemen?
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 10:53 am

galbatoberix keek naar het draakje en glimlachte haar rijder was in de buurt dat was duidelijk te merken en hij sprak met een charmanten stem, rustig maar kleintje ze komt zo en hij keek shurikan aan, nog even gedult zegt hij tegen hem en hij bleef op de deur letten.

try leunde tegen de poort aan hij dacht aan het draakje dat zo hulpeloos was net...dan ineens hoort hij iets iets dat hij in het bos had gehoort..en hij wist meteen tot er elven waren

ellera keek desteny aan, volg me, spreekt ze dan en ze begon te lopen en niet veel later was ze bij een geheime ingang, we gaan hier door, als je wilt kan ik je dadelijk een stukje weg teleporteren zegt ze als ze door de donkere gang loopt.
----

zou jij elf willen spelen
Terug naar boven Go down
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 11:00 am

Het kleine draakje keek Shruikan met grote bange ogen aan. De grote zwarte draak gromde alleen maar en keek naar zijn rijder. Het paarse draakje probeerde ook niet meer te ontsnappen nadat Shruikan had gebruld. Ze was bang voor hem. Hij was groot en sterk en zij was enkel klein en kon nog niet eens vliegen.

Destiney volgde Ellera. 'Mooi dat die elfen komen. Die kunnen mooi zorgen voor een afleidingsmanoeuvre voor ons. Ze liep door de donkere gangen. 'Ik denk dat lopen het beste is. Ik voel een aanwezigheid van het gene wat me riep. Ze is niet ver weg meer.' Destiney bleef de aanwezigheid van het draakje volgen.

De elfen stopte op ongeveer 50 meter voor het kasteel en begonnen pijlen af te vuren op de wachters en op Tyler.
Terug naar boven Go down
feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   di jul 05, 2011 11:04 am

oke dan, luister je moet wel doen alsof je alleen bent dadelijk ik verstop me el help als het nodig is begrijp je me, zegt ellera en ze liep door, jullie band zal elleenmaar sterkerder worden zegt ze dan en ze komt bij het eide van de gang

try ontweek een paar pijlen en er werd daarna allarm geslagen en hij pakte zelf ook een pijl en boog en kwam zo nu en dan uit zijn schuilplaats om een pijl af te vuren, en hij merkte tot ze met veel waren

galbatoberix hoorde het alarm en vroeg zich af of de nieuwe rijder een elf was aangezien die aanvielen en hij liep nieuwschierig naar de raam en keek er uit en zag hoe zijn manen tegen die van de elven vochten
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Vandaag om 2:14 pm

Terug naar boven Go down

Sanne & Steff
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: